• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Har du kollat efter Cabinn Scandinavia? Enklare variant med 15 min från centralen och tivoli. Det fanns både som hostel med delade rum men också att man kunde få eget med egen toa/dusch. Fanns ett som hette Cabin metro men när vi skulle ha så hade dom bara delade rum å det passar inte oss.

ego: va hos gyn igår å allt såg bra ut, inga systor å en lite slemhinna på 4 mm, vilken du snart bläder ut sa gyn. Jag gick glad ihågen hem å har sen dess inge blött nästan nått! Alltså jag brukar blöda lite dag 1 (som inte räknas i dessa sammanhang) mycket 2 & 3 mellan dag 4 men att det sen kan va slut på kvällen. Men nu slutade det ju nästan helt dag 3 så jag lär ju inte hunnit blöda ut sista 4 mm Brukar också (ursäkta detaljerna) hå mycket klumpar, levrat blod dom dagarna jag blöder mycket men nästan inget denna gån... Vad tror ni? Kanske detta inte blir någon bra cykel nu då? :$

• MissBoring

Nu syskon. Ta hand om er och hoppas du får hjälp att sortera mer bland tankarna och att framtiden blir ljus fast på ett annat sätt. Kram

• MissBoring

Ingen som har någon tanke om slemhinnan eller hur cykeln blir i Ivf samanhanng om inte allt blöder ut? Om nån läkare sagt om den ska va nere på noll etc? :$

• MissBoring

Vi4 och Bengalen. Tack för lugnande ord. Blödningen kom igång lite till ni ikväll efter en lång golfrunda men sparsamt med "annat" än blödningen å det ska jag ju då va glad för verkar det som. Kanske då som du säger B att det kan va positivt istället Jag känner mig ju på topp å ska försöka sätta min tro till det isf att oroa mig.. Men skönt med lugnande ord @-}--

vi4 ska kika på din kurva imorgon när jag har dator å inte telefon

kram till er!

• MissBoring

Just det, första sprutan är tagen så nu är vi iaf igång

• MissBoring

Linköping. Förstår din oro men försök tänka att det går hela vägen så håller jag tummarna för dig!

• MissBoring
    linköping68 skrev 2012-06-17 12:46:28 följande:
    Om några timmar bär det av till danmark och CFC. NU SKA DET GÅ BRA!!!!!

Kram alla 

Klart det ska! Lycka till!
  • MissBoring
    Vi 4 skrev 2012-06-17 22:19:16 följande:
    msBoring, härligt att du är igång och det låter ju som att du kan släppa det med slemhinnan. Min kurva ser väl inte så hoppingivande ut, fast jag nu tagit progesteron varannan dag är temparna lägre än vanligt, så jag har inget hopp alls. 

Måste kolla upp biverkningarna på DHEAt, jag har så mkt hjärtklappning, det har jag iofs i perioder ändå så det behöver ju inte vara det. Jag har bara smugit igång med 25 mgm dagen, tänkte köra det en vecka eller så, just eftersom jag startade precis efter äl och hemmaförsök så är det onödigt att störa kroppen så mkt tänkte jag.
    Tack ja det känns som jag lagt det åt sidan. Här ska nu njutas av solen som verkar hittat hit Solig och så hoppas jag på att jag kan va lugn nu och njuta av det som komma skall Flört

Tråkigt med kurvan... har inte hunnit kika på den än men det låter ju inte så bra då Obestämd
    Hjärtklappning låter ju inte heller så toppen, bra du är försiktig och startar med låg dos. Det kanske inte passar alla men om du har det ibland ändå så kanske det inte hör ihop iof.

• MissBoring

Anne, skönt det såg bra ut idag!!

Zin, hejja dig.

Hemulen, ha en härlig semester!!

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?