IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tjorven, åh det va ett bra besked Hoppas ni snart får svar på vad din man drabbats av. Tänker på er!
Tjorven, åh det va ett bra besked Hoppas ni snart får svar på vad din man drabbats av. Tänker på er!
Vad skönt Enya att det gick bra å är efterbehandling nu första barnbarnet är ju stort! Väntar på att det ska bli till nu om ett par veckor så mamma kan få sitt första med
tack för svar och funderingar kring FET och äl, men eg är det jag undrar om den uteblivna tempstegringen kan tyda inte bara på att ett ägg inte släppts utan också på annat som inte stämmer, tex att slemhinnan är för tunn.
Jag fick nu tag i CvL som sa att det ju kunde vara så och att det kanske vore bra att mäta slemhinnan innan jag åker, (ibland tar de in pat tidigt på morgonen innan de tinar embryona för att kolla slemhinnan) så nu försöker jag få tag i min klinik som inte har telefontid på em, så jag har skickat ett mejl. Har ju ingen aning om hur ofta hon läser mejl, men jag har tidigare fått svar snabbt. Vet inte annars vad jag ska göra riktigt...Känns ju inte bra att åka till Cvl om det nu inte är optimalt...
Hej igen, nu behöver jag er hjälp också.
På eftermiddagen idag så började mensen komma, men bara på pappret när jag varit på toa å nu ikväll på ett trosskydd. Det är ju blod men min tanke är nog att räkna morgondagen som första riktiga blödningsdagen.. alltså så skulle lördag bli dag 3 och första sprutdagen. Vad säger ni om det??
Har för mig jag läst förut att det ska komma igång ordentligt så man sen är säker på att hinnan blöder ut ordentligt!? Jag ska egentligen göra vul på dag 3 men isf så får det bli på dag 2, ingen här har öppet på lördag...
Tack Anne.
Någon som tänker tvärtom?