callimero skrev 2011-07-08 10:03:42 följande:
Nej vad tråkigt med minus Snösport. Klart man önskar det är härligt att få känna hopp. Påt igen!
Jag var på VUL imorse efter avslutad Pergotime-kur. 2 st äggblåsor på cd 8, de var 20x18 + 12x12 så jag ska ta Ovitrelle imorgon kväll och insemination på måndag. Så nu är det Danmark nästa. Nervöst.
nu är du verkligen på G, håller alla tummar och tår för måndagen...så spännande tycker jag som inte varit insatt i din version innan liksom
LYCKA TILLLLLL!!! Gör du detta själv eller får du mannen med dej till Danmark? Hade jag bott mer söderut hade jag verkligen ställt upp och hängt med för nyfikenhetens skull + för jag önskar dej verkligen att detta funkar!!
(Nä jag är inte ledsen att det var minus idag faktiskt men hade blivit överlycklig om det blev + hi,hi,hi... jag försöker att inte bygga upp det för mycket som man gör vare sej man vill eller ej när man ruvar som då blir nervöst, vill inte ha det så i vardagen alls) Jag behöver bygga upp rygg och mage lite mer och det gör jag bäst när jag tar i mer och det vågar jag ju inte riktigt när jag fått + på stickan...så det är ok för som sagt behöver träna min dåliga rygg och ska börja köra mer gravidövningar för mage, rygg också så jag är van vid dem när jag blir gravid så inte allt känns för mycket som det gjorde sist och jag inte vågade göra det för min dåliga rygg behöver ju underhåll alltid. Mannen tycker dock mina bröst är gravida och väldigt varma..kasnke beror på att huset är lite för varmt för mej just nu...
Här är sol sol sol..var ute och seglade igårkväll, grillade på en liten mysig ö och sedan seglade hem till stan igen...sommar e härligt!