kattenizze skrev 2011-09-08 15:27:27 följande:
Enya: Nu blir jag ju tom nervös! Hur kan du bara hålla dig från att tjuvtesta?! Men jag fattar iofs varför. Nu ska det bara vara positivt imorgon!
Själv är jag lite sur just nu faktiskt. varit på kontroll hos gyndr idag, och det första han gör är att ifrågasätta varför jag satte tillbaka två embryon...Han menade att de blivit mer restriktiva med det nu...Jag berättade varför, vi hade bara två stycken och det var fjärde syskonförsöket, plus att jag inte ville frysa ner eftersom ett annat embryo inte hade klarat upptiningen...Och vaddå, min ivf-läk var ju absolut inte motståndare till det heller, tvärtom. Men jag gillar inte att bli ifrågasatt. Jag tycker att det är bra att man är restriktiv med antal embryon tillbaka, men jag tycker att undantag ska och bör göras just för oss som är lite äldre. Jag ville verkligen inte ha en tvillinggrav. vilket jag också förklarade. Det positiva är dock att mina bebisar ser jättebra ut viktmässigt. Jaja, nu ska jag sluta sura över det, och glädjas över det positiva.
Ha ha, vad bra då kan du ta lite av mitt nervösa då
![Glad Glad](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
.
Men vilket beteende! Vilken oprofessionell läkare. Dessutom var ju din IVF läkare med på beslutet så då är det ju inte ditt fel tycker jag. Jag gör som min läkare råder mig och säger han tre så blir det tre.
Glöm den här läkaren och hans dumma kommentarer. Huvudsaken att twinsen växer på sig som de ska.
Kram