• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Anne. Vi kör korta metoden menopur 225 enheter. Förra gången va det samma preparat men långa å 375 enheter. Ska bli spännande att se skillnaden.

Oj oj bara två veckor kvar till bröllopet såå roligt.

Hoppas du får sova riktigt gott i natt, det behöver du!

visst minskade du din dos prasteron?

sweet dreams

• MissBoring

Tjorven, jag har försökt att få tag på min kompis eller egentligen kompis kompis som fått kroppen utslagen av stress men har inte lyckats, han är iväg på nått. Så tyvärr har jag inget nytt att komma med som ni skulle kunna kolla om din man blivit drabbad av Rynkar på näsan
    Kram

• MissBoring
    tjorven01 skrev 2012-06-19 14:24:33 följande:
    Tack söta miss B
    Vi tror på stress så länge men ska nog försöka ta utredningen utomlands även i det fallet oxå
    Vill framförallt få till en Borreliautredning i Tyskland men som sagt än så länge försöker vi tro på stress och att det ska läka med semester vila och terapi i höst men han blir bara sämre och sämre
    Kram

åh blir han sämre Gråter men att dom inte kan ställa upp med en ordentlig borelia utredning här hemma också, det är då fan rent ut sagt!! Demon Jag har ju varit inne i sjukhusvängen i 20 år med min pappa (å nu med mamma då) så jag vet hur jäkla hårt man kan få slå huvudet i väggen innan någon förstår. Sån skit att ni ska behövda det nu!! men skönt iaf att pyret har kommit på plats och gror för då behvöer ni ju inte tänka på IVF:andet också...fast förstår att eftter era tidigare försök så hade det varit skönt att få njuta lite av att lyckas istället för att börja om men andra bekymmer. Största kramen till er!!
  • MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-06-19 18:01:31 följande:
    Nu måste jag bolla lite med er igen. Gjorde ett VUL igår som visade en follikel på ca 12 mm och idag har jag pos på ÄL test!!?? Är inte det lite tidigt? Antar denna äggblåsa inte hinner växa till sig då och släppa ett moget ägg? Vad tror ni?

hmm jag vet inte riktigt men jag som tempar har ju sett det dröjer ju ändå ett par dagar innan det är temphöjning, så om det växer 2 mm om dagen (som jag tror jag har hört någon gång) så bör det ju va 14 idag och imorgon 16 och dag 2 efter 1:a positivit äl 18  och då är det ju nästan 20 som det väl ska va!? ja vännen jag vet inte men det är ju iaf en tanke.. kanske någon annan kan haka på den eller dissa den??
  • MissBoring

Anemon, jag har nog glömt välkomna dig, så välkommen hit Glad

Jag har ingen erfarenhet av extra Ovirell så jag har tyvärr inget att komma med där Rynkar på näsan men det finns säkert någon annan klok här som kan det Glad 

• MissBoring

Tuva, kaske växer dom lite snabbare... vi får hoppas på det iaf :)

• MissBoring

Ser ni någon som heter Solsjalsthlm så kan ni hålla er borta, slempuck!!

• MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-06-19 21:35:45 följande:
    Berätta, berätta!!

´han frågade om det gick att bröst*****a mig... Skäms
    Skicka meddelande i inboxen.
    Gick in och kollade på alias och där stod det han va en snäll och trevlig man i sina bästa år, typ.. eller hur Kräks   
  • MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-06-19 21:43:08 följande:
    Du svarade väl JA Guld i munGuld i mun
    haha näe han åkte direkt i papperskorgen Skrattande
  • MissBoring
    Nu Syskon skrev 2012-06-19 22:27:56 följande:
    Nån som hört hur det gått för Linköping, skulle inte hon till CFC igår?
    hon har inte hört av sig...
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?