IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Tjorven. Har din man fått diagnos alltså? Stor kram
hitcher. Det är en hemsk sjukdom din mamma fått. Vet inte vad jag ska säga... Hoppas du lyckas snart och att din mamma kan ta emot nyheten. Kram
Tjorven. Har din man fått diagnos alltså? Stor kram
hitcher. Det är en hemsk sjukdom din mamma fått. Vet inte vad jag ska säga... Hoppas du lyckas snart och att din mamma kan ta emot nyheten. Kram
Vi4 tack. Hmm jag kan kanske ändå lyckas då... Om du hade 8 sprutdagar å äp på 11:e för om jag skulle få äp på 10-11 dgr så hinner vi ner! Fast v kan ju inte göra alla vul på plats då.
hur tänker ni nu?
Tjorven skrev till dig förut men det verkar inte ha kommit med. Jag känner så med er!! Hoppas av hela mitt att det är nått som spökar och gör illa men som går fint att rätta till när läkarna väl fått grepp om vad det är!! Kram
Vickan 12, fy 17 att komma till vul och att det stannat av!! Styrka till er!
Mammagås, vilken lycka, 15 blastisar jag tror jag svimmar Grattis och ruva lungt!!
Anne @-}-- men vad är det jag ser så här på lördagskvällen med tanke på att det är + 8 och det ändå är så starkt att vi kaan se över nätet så måste det banne mig va en stark kämpe som fastnat!! Härligt
Grattis på födelsedagen Maryhe
Anne jag håller tummarna för att det ändå är ett plus!! Känn dig inte dum, vad du än gör!! jag hade också litat på första testet!! Kram
Just det Maryhe, det var ju inte igår utan idag, så Grattis på födelsedagen!!
Härligt Nu syskon att det gick bra
Vi4, jobbigt om äl uteblev tänk vilka spratt våra kroppar spelar oss med jämna mellanrum... Hoppas den kanske bara behövde vila och uteslöt äl därför. Så att den är på topp nästa månad och vill göra bäbis
Anne, har du vågat testa nått mer eller väntar du lite??