IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Snösport skrev 2011-06-16 15:48:22 följande:
hi,hi,hi,hi,hi!! -------------------------------------------------- -----------------------------
-Shit happends, thats life!!
Allergisk mot offer-rollen så nu biter jag ihop och går vidare för gråtit har jag gjort i flera dgr nu...ryggen är ju min vardag så det är bara att rätta till den och sedan träna mer så jag inte får så ont igen på ett tag.
--nja så går det när man vet man ska träna men inte gör det...vissa kan slöa med flit, jag glömde att jag inte får låsa in mej och ligga gråtandes i några dgr utan måste minst ut och gå för annars straffar det sej om jag inte är megatränad i övrigt som jag varit fram till förra året.
Huvudsaken att jag troligtvis har haft kul när skadorna kom till (vet inte exakt när men ) fall på segelbåten som tonåring, snowboardolycka och rejäla vurpor på skidor eller när jag droppat några klippor ...gör allt fortfarande men snowboard är jag för vild för så det vågar jag inte och fegar ur vid drops= höjdskräcken är nu starkare än kicken jag förut ville åt(typ bara 3-4 år sedan jag slutade droppa hi,hi,hi!! ) och minnet av ryggsmärtan gör en lite mer försiktig nowdays