IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Det är bara imorgon kvar att stå ut..... Undrar hur många gånger jag kommer springa på toa!?!?!
Tack för att ni frågar!
Jag gjorde det! Jag gjorde listan längre! Jag är gravid!
Tack för alla grattis!
Slemtorsk, det ska gå bra för dig oxå! Kul att du startat en blogg. Modigt! Även om jag kanske berättar lite här är jag inte alls beredd att skriva om allt i en blogg.
Lenafena, hoppas hoppas du oxå får ett plus. Jag tjuvtestade i lördags med RFSU tidiga test. Det läste jag här på FL ska vara ett av de känsligaste men jag fick minus. Och nej jag tar inte prednisolon, vet inte ens vad det är...
Fjällsippan och Inanna, visst var det bra gravsymtom men jag vågade verkligen inte tro på dom... I går kväll mådde jag så illa. Jag visste inte om det var nervositet, graviditet eller om den rökta fisken var dålig. Jag var så fruktansvärt nervös, kunde inte sitta still. Glömde tom bort att det var Greys Anatomy!!!
Tjej38, Grattis!!
Inanna och Mia, grattis till de många äggen!
Zinfandel, det var verkligen värsta rysaren i går kväll och i morse. Jag ville inte testa. Jag tänkte att jag skiter i det och gör det på måndag istället! Vilken lycka det var när maken vände på testet och sken upp som en sol!
En stor kram till alla som behöver det!