IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Ja, som studiebseök inför Drömfabriken så måste vi massundersökas
Ja, som studiebseök inför Drömfabriken så måste vi massundersökas
Thule: sounds good, klart det blir ET
Slemmis: har för mig att du skrev nåt om att de skulle skära av en bit..?! Puuhhh., skönt att jag totalt missuppfattade.... Biopsi är ju det vanligaste annars.
Turlid: välkommen hem
Fjällis: ser fram emot rapport!
Nejnejnej Snösport Jag blev alldeles kall när jag läste ditt inlägg, jag bara sjönk ihop tårögd här. Snälla, rara, underbara vän, detta ville vi verkligen inte, så överjävligt. Men, men, som alla konstaterat, du kan bli gravid och då kan du bli det igen. Jag hade nog mest satsat på hemmaförsök i er sits, IVF innebär en farlig massa grejande & stökande "därinne" som jag inte vet om det är helt bra. Kör därför på i båten i sommar , en del påstår att det är extra gynnsamt efter MF. Ditt plus kommer åter, jag lovar! Vännen min, stor varm kram
Kram Sunseed
Snösport: all min kärlek till dig Du är fantastisk och jag tror på dig. Du är stark, bryt ihop och res dig sen igen. Många, många kramar
Snösport: tänkt på dig hela helgen, jag är fortfarande chockad så vad är inte du då Bra ord där från Sushikatten.
Ang Ludmila så är anledningen att inte alla gör det just att man inte kan bevisa sambandet men det har vi ju hört till leda om så mycket annat... Sen finns det naturligtvis en tanke hos forskare om sockerpillseffekten, kvinnor som sätts i behandling vare sig den är fysiologisk bevisbar eller ej blir oftare gravida. Sen finns det de som anser att antibiotika är ogynnsamt när man försöker bli gravid och därför dissar det. Men jag tror mest på den första teorin, det som inte är vetenskapligt bevisat 19000000 gånger anammas inte i Sverigeland......
Inanna: det börjar bli olidligt nu Skojar bara, jag vet precis hur det är, jag är ju exakt likadan....