• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fjällsippa: stort lycka till nu!!

Tjorven: fy vilken flygresa ni hade, hoppas hemresan blir lugnare!! Skönt att ni börjar se ett mönster hos din man, då är det ju lättare för honom att få hjälp!!

Mamma03, börjar det närma sig din testdag?? hoppas du får ett fint pluss :)

Ego: inget TPA:ande än Flört fast jag har bim idag så det skulle ju va möjligt att det sätter in under dagen Skrattande

• MissBoring
    mamman0301 skrev 2012-07-10 12:19:40 följande:
    Tack :)

När ska du testa då?

Framåt helgen :)
  • MissBoring
    linköping68 skrev 2012-07-10 12:06:47 följande:
    Scary..... har nu skickat ett mail till Dr D i Aten. Får se vad svaret blir.....
    Oj vad spännande. Hoppas han har goda nyhter att komma med Solig
  • MissBoring

Idag är det 8 dagar efter min sista ovitrell spruta, och tillåten testdag. Jag har ju sagt jag skulle testa framåt helgen och det för att jag ville ha lite extra tid ifall att testet idag visar positivt, för då kunde det tas ett nytt om ett par dagar för att se så det inte va rester från ovitrellen som satt i.... men den tidsrymden behövde jag inte, för ett tydligare negativt test kan man inte få! Så det gick inte vägen den här gången heller för oss Gråter

De sista dagarna har jag nog känt att det inte skulle gå vägen men fortfarande så tycker jag det har varit så mycket ”rätt” den här resan att hoppet fortfarande lyste starkt.

Kram till er alla och tack för allt stöd Hjärta

• MissBoring
    germany skrev 2012-07-12 09:13:34 följande:
    Cool Hmm, hur ska jag tolka det svaret utifrån min fråga om hur det går för dig gällande känsla om det tagit sig eller ej Cool. Men jag är glad att du verkar må prima! 

Jag är ganska tålmodig och väntar snällt tills du själv känner dig vilja förtälja lite detaljer för oss. Men gudarna ska veta att jag hoppas och åter hoppas att du anar till dig att det har lyckats och så även för Miss B.
    Ni ruvar inte ensamma minsann, oh nej,  vi är allt med er på ett litet hörn  Solig

Hoppfulla tankar till er Hjärta
    Åh vad fin du är, tack!
  • MissBoring
    Vi 4 skrev 2012-07-12 10:26:22 följande:
    MsBoring, jag har kikat efter dagens temp, men du har inte uppdaterat än ser jag. Jag får kika in igen. Håller tummarna! 

Tack söta du. Jag vaknade vid  05 och har sen nästan inte sovit nått alls, så jag tog ingen temp imorse utan väntade ut de 4 "kiss"timmarna och väckte sen sambon. (Tyckte inte att jag kunde med att väcka honom kl 05 för att ta testet) Jag ville inte ta tempen 05 för att få en låg och sen va tvungen att ligga vaken själv och fundera tills sambon vaknade... självplågeri försöker jag undvika! Flört Så därav den uteblivna tempen idag. Får väl börja på ny kula så fort blödningen börjar!! Tack för all hjälp med kurvan också. kram
  • MissBoring
    Bengalen: skickade ett mail till dig innan jag gick in här för att önska det gick bättre för dig idag än för mig... men det hade jag inte heller nått för Rynkar på näsan Hoppas den lilla chansen du har är den enda du behöver!! Hjärta
  • MissBoring
    tjorven01 skrev 2012-07-12 13:41:50 följande:
    Men Miss B
    8 dagar efter ovitrellen?
    Är inte det lite tidigt att testa
    Jag plussade inte ens på BIM alltså för mig 12 dagar efter ÄL utslag (det var helt tydligt bara ett streck) och inte min svägerska heller (med tvillingar)
    Det känns som att jag bara upprepar mig men ni som vet hur tidigt kan man få ett säkert resultat?

Bengalen
    Jag håller tummarna för guldägg på lördag
    Bättre större mogna ägg än som det varit för mig helt omogna

hmm va nog lite otydlig... jag tog 3 extra spurtor med ovitrell efter ET och efter den sista va det tvunget att gå 8 dgr, det är dag 14 idag efter ET....
  • MissBoring
    tjorven01 skrev 2012-07-12 14:30:34 följande:
    Åhhh gumman förlåt att jag inte varit uppmärksam
    Nu minns jag ju det men så länge inte tant röd kommit på besök tänker jag fortsätta hålla tummarna
    Hjärta
  • MissBoring
    linköping68 skrev 2012-07-12 15:28:24 följande:

Har redan fått svar från Aten, från en Mina Belegrati, någons slag koordinator. Helt otroligt fort svar.... Jippi!

Miss B: jag fortsätter att håller tummarna, hårt! 

Men vad skrev dom då?? *nyfiken Skäms

Tack..det är nog inte lönt, imorgon är nog lutinus ur kroppen... 
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?