Gokväll igen då
Vilken dag, är brakförkyld, det lilla halsont jag hade igår är utbytt mot feber och en näsa som rinner och nyser oavbrutet. Min kära man är tyst, och jag antar väldigt ledsen men han vill smälta det hela.
Jo visst vill vi pröva de 4 andra äggen men just nu är det nog ekonomi som är bromsen för nästa månad är mannen utan jobb, alla goda ting kommer tydligen samtidigt. Mitt ex ska bli pappa för 4e gången och har nu skickat mejl och sagt att han inte vill ha våra barn där mer än varannan helg men som vanligt vill han inte betala underhåll. Han gjorde precis samma sak när han fick sitt första barn med sin nya för 3 år sedan, det känns så jävla orättvist att någon som inte bryr sig i sina första 2 barn får 2 nya barn och vi får inga men nu har jag kanske turen att få ha dem jämt vilket jag har längtat efter då jag hade det förut.
Usch vad jag gnäller, jag är till naturen positiv men denna ivf resa som hållt på i över 3 år och kostat runt 200000 kr kan få vem som helst att bli gnällig. Förlåt!
Sunseed, hur mycket kortison tog du, jag tror inte jag hinner äta i 12 veckor innan nästa FET vill gärna göra en innan sommaren? Ska kolla lite på FET, vi har ju gjort en som gick åt skogen och andra gången långtidsodlade de dem men då dog ju alla på dag 3.
Hoppas någon annan snart får ett litet fint plus i tråden.
Kram och godnatt