Mia69 skrev 2011-05-27 13:41:21 följande:
STORT GRATTIS Inanna! Visste att det skulle vara många mogna och 10 befruktade är ju fantastiskt!
Li och Lo version 2.0, härligt!!!
För att trösta dig kring ditt beslut har jag funderat mycket på kring blastocystodling av ej toppkvaliteembryo. Är nyfiken, Turlid, dina 5- och 6-dagars embryon, var de från topp-embryon dag 2 eller 3? Kanske är det bara bortkastad tid att sätta in blastocyster som inte har sitt ursprung ur toppembryon från början??? Tror kanske att det blev rätt beslut ändå, Inanna. Nu har du säkrat 2 toppembryon i frysen!!! Jag är så glad för din skull!!!
Jag hoppas och hoppas på att det finns en bra blastocyst till mig på måndag (är verkligen tvivlande just nu). Jag pratade med lab.-kvinnan igår och jag kommer vara noga med att få den blastocyst (om det nu finns någon) som har sitt ursprung ur en bra 3-dagars (man tittar till dem då). Usch, har verkligen en dålig känsla kring måndagen!!!
Jag fick ett topp och ett mindre bra tillbaka. Ett annat topp frystes in på dag 2, andra mindre bra (också 7 även då) odlades vidare till dar 5 och 6. Inget av alla dessa gav mig ett något litet plus.
På CvL sorterar de mycket hårdare och satsar inte på odling alls, kanske lika bra det.
Klrt det kommer finnas fina blastisar på måndag, inget annat är beställt!