• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Fruttan: jag brukar också få Ovitrelle efter, det ska hjälpa implantationsprocessen. Däremot har jag alltid också fått Prog som jag börjat med 2 dgr före FET fram till TD.

Vid stimulerat tar man Progynon eller annat östrogen från mens till FET, inga sprutor alltså Skrattande

• Zinfandel

Oceanney vad kul att du är igång redan!! Ska bli så roligt att följa din väg mot nästa kotte SkrattandeSolig

• Zinfandel

Oceanney: Ja men då kör vi nog nästan samtidigt ;) Lämnar ni Frankrike ett tag..?! Ja du, det är inte klokt detta med svenska klinikers semesterstängningar, jag meddelade kliniken precis vad jag tyckte om det innan sommaren så jag är nog inte så populär där längre Flört

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-08-14 17:11:32 följande:
    Ha ha på dom bara {#emotions_dlg.djavulsk}
    Mycket risky, man vet ju inte vad de gör med Piff & Puff nu som väntar i frysboxen Flört
  • Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-08-14 17:21:11 följande:
    Oooops, du kanske måste utföra en räddningsaktion...Cool
    Bäst att ta ut dem snart så de inte blir till Slush Puppie SkrattandeSkrattande eller kanske ännu en {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} till personalen.... Skrattande
  • Zinfandel

Fruttan: jag hade nog övervägt Prog, det förbättrar ju chanserna och man rekommenderar det ofta även vid naturliga försök.

• Zinfandel

Slemmis: bra jobbat!! Det är verkligen fantastiskt att ni lyckas så bra nu, imponerande!! Ja, det är klart att det ömmar efter spolning, det är ju en en rätt kraftig behandling. Men det kan såklart även bero på annat, att ni kommit åt vid insemineringarna eller något heeelt annat Flört

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?