Tuvalina skrev 2012-07-19 11:46:04 följande:
Cathy, när får ni svar på proverna? Hoppas det för dig närmare en tydlig handlingsplan. Har du använt prednisolon under era tidigare försök? Jag mår ok. Går lite upp och ned med allt. Ska börja med Mona mindfulnessövningar igen för att få tag på min självkänsla.
Skönt att höra att du mår ok. Vet precis hur det är, det går upp och ned med allt för mig med...
Jag har funderat på att börja med yoga i höst.
Vi borde få svaren när som helst
Men nu kommer jag att vara en vecka 'mitt i ingenstans' på landet utan uppkoppling så det blir att bara snällt vänta på en konsultation med honom i början av augusti. (om han inte är på på semester?
). Jag har använt pred till och från hela våren, vet inte om den påverkade den fina befruktningen sist (ifall jag har antikroppar i ägggen så att spermierna inte kan befrukta ägget?) men Dr D trodde inte pred hade med saken att göra utan att jag bara lyckades få fina ägg den här gången.
callimero: Dr D tror bestämt att man har sämre cykler och bättre cykler. Jag tror inte att det påverkar när du började spruta. Hoppas Svend låter dina små folliklar växa till sig, det kan bli riktigt fint resultat. Din slemhinna är troligen tunn för att det är bara sprutdag 5. Sist hade jag också en jättefollikel som stannade kvar tills ÄP. Jag sprutade 12 dagar och det var precis vad mina ägg behövde som annars förblir omogna. Håller tummarna!
fjällsippan: håller alla tummar och tår hårt för ditt ägg!!