IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Förresten brukar ni bli trött under behandlingen? Jag är såååå trött!
Skytten: jag ska dock tillägga att det jag dock ofta är arg över är att man inte får korrekt behandling när man nu ändå får behandling. Det kan kännas omåttligt frustrerande!
Skytten: jag är ledsen att säga det men IBS kan också vara immunologiskt. Forskning visar att det är inflammatoriska förändingar i tarmens nervsystem. Detta är då ytterligare en sak som man känner till och arbetar efter i många andra länder men det har inte särskilt stor uppmärksamhet i Sverige
Snösport: jag lämnar proverna på min vårdcentral eller sjukhuslabbet. Gå till din läkare så fyller de i remissen till labbet
Breaking news: Kronprinsessan är gravid
Ja, Skytten, de har gjort IVF!
Fruttan, usch vad ledsamt det är , alla här vet precis. Men du, hoppet är det sista som överger en! Här hålelr vi ut och ger inte för til the fat lady....
Syskon nu: men vad spännande!!! Testar du imorrn igen?! Vi sitter här och håller tummarna och väntar
Slemmis: Klart det är deras ensak, jag menade bara att det är bra för IVF-världen när offentliga personer pratar om det, det är alltid bra när det får en strålkastare på sig. Ja, jag tyckte också det var liite väl tidigt att avslöja....