• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Skytten: jag har aldrig ens tänkt tanken att det inte skulle bli något som befruktats?!? Klart det gör! Njut av lördagen Glad Ringer de alltid oavsett eller bara om det inte lyckats? Hos oss ringer de aldrig, beskedet får man på kliniken som en liten mysig överraskning Glad

Maryhe: lite av värmen hade jag gärna tagit men dina symtom känns helt normala.

Kalimero: Hjärta 

• Zinfandel
    Skytten skrev 2011-08-27 14:56:00 följande:
    Tack Enya! Ja tutarna (fnissade gott åt din felastavning
    Skrattande
  • Zinfandel

Enya: om jag nu ska tänka nåt bim överhuvudtaget så är det som jag har i vanliga fall men jag förstår inte riktgit varför du vill veta det, mensen fördröjs ju oftast ändå av proggisarna så det säger ju inte så mycket, eller..?!

• Zinfandel

Är det bara brunt så är det ingen fara Skytten! Du ska se att det slutar helt ikväll. Man glömmer lätt att ÄP faktiskt är ett operativt ingrepp så det är klart det kommer blod/gammalt blod.  Du kanske dessutom blöder lättare, en del gör det. Vi som tex har immunologiska sjukdomar blöder också lättare precis som diabetiker. Du kan vara lugn!

• Zinfandel

Kalimero: har helt glömt bort att gratulera dig på födelsedagen idag, grattis {#emotions_dlg.flower}Skål Hoppas du har haft en bra dag, trots allt. Kram vännen Hjärta

• Zinfandel

Grattis Turild!! Hoppas du kan slappna av nu och njuta av din graviditet och allt som komma skall!!

Just sett ett program på Discovery Science (Bang goes the theory) om hur IVF går till och vad som händer i labbet, genom mikroskopets öga, det är helt fantastiskt!

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-08-27 23:15:07 följande:
    Jag är mest nyfiken på hur alla ni andra räknar för många skriver att de har BIM ngn viss dag och då har jag alltid undrat om det är den dagen då man i vanliga fall borde fått mens eller om det är den dag då mensen brukar komma efter IVF
    Ahhh, jag fattar Skrattande
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?