• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Turlid: hmmm , jag förstår dig. Beror det "enbart" på bakterier så kan han säkert få en antibiotikakur men du menar säkert för stötandet också och jag kommer att känna likadant, säkert min man också faktiskt.  

• Zinfandel
    Maryhe skrev 2011-09-01 18:42:53 följande:
    Zin: du är så fantastiskt påläst! Vilken kunskapsbank du är. Det är verkligen imponerande.{#emotions_dlg.flower}
    Hihi, många timmar Skäms Tack, vännen, härligt att kunna bidra med nåt vettigt haha Glad
  • Zinfandel

Slemmis: man släpper inte ägg varje månad. Mens får man för att inget ägg är befruktat, alltså kanske det inte ens har släppts nåt! Därför påverkas inte äggreserven, av det. 

Gärna mer filosofiska tankar! 

• Zinfandel
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-09-01 19:07:21 följande:
    men om ägglossningstest ger utslag så släpper man väl ägg??

Och om man känner ägglossningsvärk så borde man ju ägglossa?? För det har jag mig veterligen gjort i stort sett varje månad......

Min mamma kom ju tidigt i klimakteriet...runt 45, även om hon vägrade att erkänna det *S* Å andra sidan blev hon gravid när hon var 41, utan att det var det minsta planerat och TROTS att hon åt p-piller.....så hoppet finns ju
    Nej så behöver det inte vara. Testet reagerar bara på HCG, det innebär inte de facto att ägget släpper. I snitt har kvinnor i vår ålder ÄL 10 ggr/år. Värken innebär inte heller att det faktiskt släpper.
  • Zinfandel

Anemon: välkmmen hit {#emotions_dlg.flower} Vi har just diskuterat det du tar upp i +35-tråden idag, så läs gärna där!

Slemmis. ja, vill man vara negativ så kan man alltid vara det Flört 

mbo: högst individuellt. Vid ÄL brukar de vara ca 20 mm. 

• Zinfandel
    Enya70 skrev 2011-09-01 20:12:31 följande:
    En äkta Skånetös som skrev det där Flört
    En äkta Skånetös om pratar skånska/småländska med hjärtat i Frankrike Skrattande
  • Zinfandel

Skytten: välj det du själv helst vill! Skrattande (japp, alla känner likadant! Det är en lååång väntan)
    1. Gravid
    2. Hormonbiverkningar
    3. Skengravid
    3. Mens på gång 

• Zinfandel

Hihi, visst är det lätt nervpressande Flört Vänta du tills du närmar dig TD Skrattande Å taskiga är dom, de där luriga proggisarna.....

• Zinfandel

Hihi, ja helvitt papper är ett måste bland proffs Skrattande

Skytten: precis, de 3 första ggr fick jag inte mens förrän jag slutat med proggisarna. Så 4:e gången blev jag chockad när den kom innan jag slutat, det var så oväntat. Båda varianterna kan alltså inträffa! Det ska nämligen vara så nervöst & oroligt det bara går Drömmer

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?