• Flybe

Sydafrika-tråd!

SouthAfricamamma skrev 2012-06-07 19:30:49 följande:
    Er det et sted man kan følge med på bb til Nederland og Tyskland?

Jag vet inte, har inte undersökt det. Finns det någonstans där man kan se om det kommit bb till Norge?
    Imorgon är det måndag igen, och några bb har ju kommit på måndagar så jag håller tummarna för att det ska komma något till Sverige och Norge nu.
  • Flybe

Vi kommer också på träffen, det är årets höjdpunkt. Förra året missade vi för vi trodde att risken var stor att vi skulle få bb ganska snart då och så tänkte vi att vi kan ju alltid åka nästa år när det är närmre att åka... Vi väntar fortfarande bb, men den här gången bestämde vi oss för att åka, dottern vill det och så vill vi träffa gästerna från SA.

• Flybe
    Pippi Långstrump skrev 2012-06-27 07:40:19 följande:
    Vad kul då ses vi där! Vi ska till kolmården imorgon med barnet :)

Vi hade också tänkt åka till Kolmården först, men sen blev N sjuk så jag har vabbat i två dagar nu och då behöver jag tyvärr jobba imorgon innan vi åker. Försöker packa idag. Campinggrejerna är färdigpackade, nu ska vi försöka oss på en gissning hur vädret ska bli...
  • Flybe

Men, nu kom jag på att jag ju inte vet om jag träffade någon av er på träffen, eller Lillan73 dig såg jag ju men alldeles för lite. Vilken helg det har varit!!!

• Flybe
    Heavy skrev 2012-07-02 19:53:23 följande:
    Jag och mannen stod i popcornbåset på fredagen Det var en UNDERBAR helg trots att vi missade lördagskvällen

..
    Då såg jag er, men vi pratade nog inte med varandra. Det var fantastiskt med popcorn, det blev feststämning på en gång!
  • Flybe

Pratade med AC idag men glömde att fråga om det är några svenska familjer på väg ner till SA de närmsta veckorna. Är det någon här som hört något om roliga samtal?

• Flybe

Vi har fått bb och sen fick vi vänta en månad på rb och under tiden vi väntade på rb fick vi inte berätta om bb för att allt inte var klart än, men nu dröjer det inte så länge innan vi äntligen får åka ner och träffa vår lilla pojke.
    Jag hoppas att vi får sällskap av fler familjer medan vi är där.  

• Flybe
    TomMon skrev 2012-07-31 21:14:57 följande:
    Grattis Flybe! Måste vara svårt att hålla tyst en hel månad! ;)

Tack, det var nästan helt omöjligt. Som tur var fick vi bb två dagar innan Forever Familiesträffen så där fick jag berätta och visa kort på vår fina pojke.
  • Flybe

Tack för gratulationerna. Vår lilla grabb fyller tre medan vi är i SA. Vår dotter är överlycklig över att slippa babyperioden och vi är helt övertygade om att vi har blivit matchade med rätt lillebror.

• Flybe
    februari72 skrev 2012-07-31 23:12:59 följande:
    Åhhhh, grattis! Hur i hela friden kan man vara tyst så länge? Går det ens? Fick ni inte ens säg något till den närmsta familjen?

Hur som helst stort lycka till på den fortsatta resan. 

Det var jättesvårt att vara tyst om det, vi berättade samma dag som vi fick bb för närmsta familjen och sen åkte vi på Forever Families-träffen och där gick det ju inte att hålla tyst. Så där fick nog nästan alla höra våra glada nyheter och se kort på vår grabb.

Ni får gärna hålla tummarna för oss för vi ska till Pretoria-domstolen, men enligt vad vi fått veta har de bytt domare och det ska vara lugnare där igen nu.
Svar på tråden Sydafrika-tråd!