Sydafrika-tråd!
Åh vad underbart med bb! Nu håller vi tummar och tår för fler bb idag! Grattis till BB om ni läser här!
Åh vad underbart med bb! Nu håller vi tummar och tår för fler bb idag! Grattis till BB om ni läser här!
Fick precis veta att ett kom ett bb från SA idag! Grattis om ni ser det här inlägget!!!
Önskar så att jag visste om det var någon mening med att försöka få upp hoppet inför nästa vecka eller inte. Min mobil är trasig, men det känns som om den inte kommer att behövas den här veckan heller. Kram till alla som också väntar, hoppas att ni är mindre modlösa än vad jag är ikväll. <3
En kompis berättade idag att det visst kom två bb i förra veckan! Härligt att det inte är stopp! Undrar om man vågar sig på att hoppas på fler bb i mars. Tre bb har kommit hittills, nog skulle det väl kunna komma två till åtminstone, med tanke på att det var så tyst i februari.
I eftermiddag väljer vi att åka till badhuset istället för att vakta telefonerna. Tänker att de väl ringer igen om det är så att det är vår tur att få bb idag. Känns ganska skönt att våga släppa telefonen i några timmar. Hoppas så att det ska komma några bb till under mars.
Gjorde något jag inte borde ha gjort, jag jämförde hur 2011 började med hur 2012 har börjat och vi ligger rejält back på bb i år. :(
Man kan inte säga grattis för många gånger en sån här dag, så grattis än en gång gracel79!!!