BF våren 2011 i närheten av Malmö
Ja stackars oss :)
Jag ser förvisso fram emot att bli tre men med viss skräckblandad förtjusning.... jag har första gångs nerver helt klart!
22 dagar kvar till beräknad nedkomst idag...
Ja stackars oss :)
Jag ser förvisso fram emot att bli tre men med viss skräckblandad förtjusning.... jag har första gångs nerver helt klart!
22 dagar kvar till beräknad nedkomst idag...
Paulamaula...herregud så söt tjej!!
Man lär sig mycket här :)
Nu hoppas jag på hjälp här :)
Jag och min sambo började prata ikväll om försäkring till bebisen. Vi har inte haft någon gravid försäkring som går över i barnförsäkring. Kan se att man kan ladda hem blanketter där man fyller i och skickar in. Där ska man ju fylla i grejer som i inte vet i nuläget. Namn och personummer t e x.
Om man väntar med att teckna försäkring tills man fått personummer och vet vad det ska heta, är bebisen helt oförsäkrad då?
Hur har ni gjort som fått bebisar?
Prata med LF idag, fick teckna en gravid försäkring som gäller från idag tills bebisen är 6 mån. Skulle dock uppdattera mig till en "riktig" barnförsäkring när hon är ute då den är mer omfattande.
Så Stino, nu vet du också :)
Jag tänkte aldrig på försäkring för magen. Kanske man skulle aja, betalde igår och pengarna ska hinna in till LF innan den gäller. Ngt säger mig att det inte ska vara några problem :)
Sista arbetsdagen för mig idag. Så konstigt och skönt samtidigt ! Hoppas på lite semester innan hon kommer :)