Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

4 missfall.. Finns det hopp?

Men Ninnin!! GRATTIS! Första målet avklarat!
    Försök o vara glad, alla vi med många missfall vet att man sörjer lika mycket oavsett man varit glad eller inte.
    Nu håller vi tummarna att det fungerar. Vul inbokat?
    Vilka mediciner har du nu?

Här känns det som en evighet att ens bli gravid igen. Sjunde försöket sedan senaste, känns som en evighet men kort tid ändå. Inväntar BIM på måndag....
    Försökt i 1 1/2 år nu...
    Varit deppig ett bra tag då typ alla är gravida eller nyförlösta! Försöker acceptera mitt öde, men det är svårt!

Tjejer...jag har plussat Plus  !  Och ja, ni vet...all oro med det!

Men nu är delmål 1 avklarat o igår fick jag åka direkt till sjukhuset på em o ta min första Fragminspruta. Så därmed är delmål 2 också avklarat. Då var det delmål 3...det blir den 20/6...VUL... för att se så att det sitter rätt.

På sjunde försöket efter senaste MF/MA/X så kom plusset.

Pepp till er alla!

Tack alla tjejer! Blir helt rörd av era inlägg!

Tog ett test imorse igen o nej ingen stegring så nu ältar jag det . Har aldrig haft test kvar tills efter BIM o nu hade jag tänkt att testa o få en sådär fin stegring som många har. Men nu är jag sååå deppig istället.
    Har molvärk till o från, mår lite tjyvens o är sur. Igår ömma bröst idag inte.... Gaah! Men som ni säger det är bara att åka med! Kan ju inte påverka detta alls, men är väldigt orolig.

Välkommen jmrf!

Tack tjejer! Ja jag är ju med på resan igen, så det är bara att åka med...även om det är såå svårt o jobbigt! Ska försöka tänka rätt... O de andra sex graviditeterna har jag aldrig testat mer än ett plus då testen tagit slut alt jag bara köpt ett. Men nu hade jag sex st test kvar...

Maria: Jag är såååå glad för din skull!!! Såå glad!

Csillag, välkommen! Beklagar det du varit med om! Grattis till nuvarande graviditet.

Då är vi två, vul på onsdag. Haft fem
    Missfall... Håller på att gå upp i limningen, och det är ju flera dagar kvar! Mina bröst är inte ömma sedan igår kväll

Tänker på dig csillag! Hoppas på bra hjälp i em o bra besked.
    Bra att mannen också röt i. Ja tyvärr måste man ofta stå på sig när man har med sjukvården i Sverige att göra! Suck!

Stå på er i em! Kram

Blir helt stum...kram på dig....Men de ville inte sätta på bandet för livmoderrappen nu? Utan bara sängläge?
    Grattis till att bebis levde. Positivt i allt elände.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?