4 missfall.. Finns det hopp?
Hoppas hoppas att det bara är en ofarlig liten brun flytning. Håller tummarna massor!
Gott nytt år tjejer! Detta år bara måste bli bra!!!
Hoppas hoppas att det bara är en ofarlig liten brun flytning. Håller tummarna massor!
Gott nytt år tjejer! Detta år bara måste bli bra!!!
Annica: GRATTIS, vad ärret där örter?
Jag har fått ett te nu från äl till bin. Smakar mindre bra
Jag skrapades i 30 aug. Det tog drygt fyra veckor till första mensen som var sparsam o olik sig. Säger som saftobulle, kan det inte vara starten av mensen?
Lilla M: hej här med! . Jag ska också få Fragmin, i sprutform. Tar du det också eller finns de även i tablett?
Hur många MF har du haft om jag får fråga ?
Välkommen hem Ninni! skit att kättingen hittade dig .
Grattis Together! Såg i en annan tråd dina fina plus.
Förstår er oro! Och även om jag säger åt er att vara glada så vet jag själv att jag kommer vara avstängd en lång bit in i graviditeten. Men försök är mitt råd!
Gjorde sprutan ont? Jag är nojjig för det jag...
Men försök att vara glad, jag och många är såå avis på er! Delmål 1 har ni ju klarat av nu och det är inte illa. Och det kommer gå hela vägen nu!!! Kram på er!
En fråga: ger fragminet några biverkningar som man märker. Jag tror att det inte gör det men undrar ändå....
Haha! Ja det kan jag tänka mig..... Inget annat då?
Tack!! Tar ni alla 5000 ie?
Kram på er! Kan bara instämma i allt. Denna verkstad o detta kämpande är så jobbigt! Idag är ingen bra dag, är ledsen o smyggråter på jobbet!