4 missfall.. Finns det hopp?
Nej det vet jag inte. Men jag som har diagnos pga missfallen vill börja så fort som möjligt. Men tror inte det är avgörande så tidigt...
Känner igen det där med analyserande. Hatar det!
Nej det vet jag inte. Men jag som har diagnos pga missfallen vill börja så fort som möjligt. Men tror inte det är avgörande så tidigt...
Känner igen det där med analyserande. Hatar det!
Pepp pepp Ninninn! Du ska lyckas!!
Instämmer, Vilaa! Känner igen mig själv i det du skriver.... Kram på dig!
Ego: passerade BF i förra veckan o det svider! Inte ens gravid igen
Grattis!!! Åh vad underbart!
Åh! Måste bara säga att det är såååå skönt att höra att jag inte är själv med mina känslor! Igår var jag sååå ledsen. Gravidbesked o sedan bild på nyfödd (de hade inte berättat för oss eftersom det skulle vara jobbigt...var detta sättet bättre????)
Ikväll vill en granne ut o gå, bara vet på mig att hon också är gravid .
En annan granne, gick in o hade sex när jag tackade nej till vin, fyra dagar efter vårt efterlängtade plus. Såklart lyckades de på sitt första och helt oplanerade försök. Så nu är det snart dags för bebis där. Jättekul att se hennes mage växa o vara trevlig... Not!! De har ju allt som vi skulle haft nu! Det gör så jävla ont .
Hur f-n ska man orka detta? Till och med vice vd'n på mitt jobb (ca 250 anställda) frågade om det inte var dags att tänka på syskon nu. Grrr!!! Bläää!
Min man o jag har nu bestämt att vid sådana frågor om syskon, säger vi sanningen o inte ljuger mer! Så får vi se vilka som skäms mest..
Ja, inga uppeppande svar här ifrån! Men som sagt skönt att prata med er som förstår!
Kram till er alla! Vi ska lyckas!!!
Jag hoppas så att vi alla här inne ska lyckas!!
Visst var min granne gravid!!!!!
Så nu är det bara jag o en till på området som inte fått en 2:a av 10 st... Fy fan, jag ger upp. Det enda jag vill är att flytta härifrån!!! Vill inte se en enda mage eller vagn eller bebis till!
Hatar detta! Varför? Vad har vi gjort för djävulskap här i livet för att behöva utstå detta! Är Såååååå ledsen!
Välkommen hit Maria! Följer en annan tråd i smyg som du skriver i. Så jag har följt dig, i hopp, glädje o förtvivlan. Så tråkigt att du ska behöva komma in i denna tråden. Men bra att den finns när det tyvärr behövs... .
Stort grattis till dig Togheter!!! Vilken lycka!
Ja nu vet hon. Sa som det var...
Tråden är något i stil med vi över 30 som försöker med första barnet...
Ego: så nu har mannen o jag haft ett praktgräl! Han förstår inte min frustration o ledsamhet kring detta. Så nu var denna cirkusen igång igen. Jag surar på soffan o han uppe i sängen. Funderar allvarligt på separation. Orkar Inge mer.
Varför vi? Varför denna prövning? Vad är meningen? O det känns inte ens som om en graviditet skulle ge mig glädjen tillbaka till livet längre.....
Hej tjejer! Har inte hunnit läsa ikapp tråden är på konferens.
En tjej som är mammaledig undrade när syskon kommer eftersom jag inte är gravid!
Då svarade jag - Det går inte så bra, vi har haft fem missfall! Den minen var obetalbar. Oj vad hon skämdes!!!
Jag blev ledsen, ytterligare en som frågar. Men f-n vad skönt det var att bita ifrån o inte mumla ngt bara!
Läser ikapp senare!
Pepp till er!!
Grattis Najje! Blir alldeles tårögd! Sååå underbart! Njut nu!
Vinter: är det ert första barn eller betalar ni för IVF'n?
Jag är också kvar här i bakgrunden...
Grattis till er som kommit en bit på väg.
Och pepp till oss andra kämpande!!!