Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

Annica: men usch att de först hittade antikroppar och sedan inte. Jo det här med sjukvården är att tjata o kämpa sig fram!
    Jag har alldeles för mycket erfarenhet av det . Ringa o ligga på tjata, erbjuda att man tar återbudstider etc. Gaah!

Men usch livrädd för sammanväxtningar! Finns det symptom på det?

Lite ego: neg grav test ikväll, äntligen!!! Och hyfsat starkt streck på ÄL. Så det o mitt ÄL slem kanske tyder på att kroppen är på g?!
    Vill bara ha min cykel okej nu!

Dumma telefon! Nej samma här! Hade svårt denna graviditet o nästa då?! För det ska bli en nästa för oss alla! Det måste bli så!!!
    Och då ska vi minsann då bebisar också!
    Tack för kramen, kram tillbaka! står nu i Max drive kö. Gråten i halsen och vill inte se någon gravid.... Usch. Missade telefon tiden till gyn också. Toppendag...not!!

Åhhhhh! Hur j-vla svårt ska detta vara?!!

Blir så ledsen för er skull, förstår oron Najje. Hoppas allt är bra ändå! Och att kroppen skall strula, Ninni! Man blir så trött... Kram på er!

Annica: ledsen att mensen kom! Men skönt att den sköter sig o är normal.

Här fick jag sååå mycket ÄL slem, alsrig sett liknande, men ingen stegring på testen . Suck! Att det alltid ska strula, hoppas detta är något som bara hör första cykeln efter MA'n. Imorgon ska jag ringa gyn o be om en tid för hjälp o info.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?