Inlägg från: Kärt barn har många namn |Visa alla inlägg
  • Kärt barn har många namn

Lill111: åhh vad ledsen jag blir! Har du/ni fått göra missfallsutredning? Det var så de upptäckte mitt fel så denna gång har jag Fragmin som verkat fungerat vid min diagnos.

Här i Västmanland var det bara att lämna blod, ca 12-14 rör för mig o 1-2 för mannen om jag minns rätt. I det ingick även kromosom koll.

Tror det är rätt lika över landet, jag undrade samma sak när vi skulle utredas.

Pimpinellan: känner så med dig! Man har rätt att känna som man gör, men försök att vara snäll mot sig själv också. Är själv expert på att trycka på mig själv när jag redan ligger ner. Hoppas som Mimmi också skriver att du snart ska se ljuset igen.
    Här i tråden är vi ju många som kämpar! Jag o min man har gått på familjerådgivning pga detta. Jag är bitter, vill inte umgås med andra osv. Det har gett oss mycket, bara ett tips.

Efter ett tag med alla frågor om barn bestämde vi oss för att svara sanningen. Många grät när jag berättade vår historia, inte vad jag räknat med. Men då slapp man fasaden.. Och först då fick jag höra om deras svårigheter. Där hade jag gått o målat upp hur lätt alla hade det...

Vi som haft svårt kommer alltid bära det med oss! Vi ställer inga klumpiga frågor o är mer förstående. Och det kommer alltid finnas de som "gör bort sig" mot en. Men jag försöker tänka att de vet inte bättre....
    Hoppas ni kan få hjälp o pepp! Tror ni kommer bli fantastiska föräldrar o ålder är bara en siffra. Det är hur man är som räknas!!! Så försök släpp alla tankar o "hur det borde vara".
    Pepp och du har mina tummar! All lycka! Kram!

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?