• CN83

4 missfall.. Finns det hopp?

Minus75: förstår precis vad du menar med att se om man har sinnet i behåll efter detta :). Det har varit en oerhörd tuff tid som man längtar efter att få lämna bakom sig.
    Vi träffade ju Lennart för 2v sen för avslutning av studien, lite ledsamt avsked kändes det som. Lennart har ju varit ett sånt oerhört fantastiskt stöd. Ska bli spännande sen att få veta vilken utgång studien får. Känns som man vill ge honom något liksom ge tillbaka för all förståelse och trygghet man fått. Ett kort får han på liten när den behagar komma, snart hoppas man ju :)

• CN83

Tack Che :) ja jag hoppas på att liten snart e i min famn och önskar dig detsamma :)

• CN83

Tack mamma77. Du skall se att det går fort o snart e du också där :)

• CN83

Hoppas verkligen att det löser sig Che. Usch vad dyrt 900euro.
    Glad påsk allihopa :)

• CN83

Oj vad mkt pengar men det är det ju självklart totalt värt om man får sin bebbe. Håller verkligen alla tummar. Tycker det dock är konstigt att ni skall betala för prover en gång till när det inte är ni som haft ansvaret för att dom skall skickas. Måste ju gå o lösa på annat sätt.

• CN83

Det är ju helt sjukt vilka priser. Att vi i Sverige inte kommit längre heller så att man ska behöva betala detta själv efter de 3 ggrna. Det är en skam. Nä 23 000 mot 30 000 är ju helt klart mkt mer fördelaktigt och vad jag läst mig till så skall det vara bra resultat med dr D, många som lyckas.
    Man blir så arg bara att man ska behöva söka hjälp i andra länder när vi ändå har så bra sjukvård i Sverige. Gör mig galen att tänka på det. Håller alla tummarna jag har för att ni ska lyckas Che, det är du värd. Pepp pepp.

• CN83

Annica P: Gud vad gott o höra. Tiden kanske läker alla sår trots allt. Här e vi inne på slutspurten nu och nu håller jag verkligen alla tummar jag har för att det ska gå HELA vägen utan komplikationer och att bebis är frisk när den kommer ut.
    Håller tummarna för allihop här inne att ni också snart har eran bebbe i famnen :).

• CN83

Mamma77 jag hade ren PANIK mellan v 13-17 då jag inte kände någonting alls. De svullna brösten o magen gick tillbaka, kaffet började smaka något bättre, illamåendet va som bort blåst mm. Vet att jag grät förtvivlat hos bm i v 15 då jag var övertygad om att liten dött. Hon erbjöd mig då att lyssna på hjärtljuden även fast dom inte brukar göra det förrän efter RUL. Det va helt fantastiskt att höra det lilla hjärtat. Förstår din oro helt.. Spökveckorna e hemska.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?