• CN83

4 missfall.. Finns det hopp?

L Maria: vi är med i Lennart blomqvist studie så tanken var att jag skulle få trombyl/placebo om allt såg bra ut på vul. Får inte själv medicinera när man är med i studien förutom vitaminer så isf ev omega 3.

• CN83

Än så länge har det inte kommit något mer såå jag hoppas verkligen att allt är i sin ordning.. Tack för allt stöd det känns verkligen gott.
    L Maria: ja omega 3 är något som jag får köpa hem :) om inte annat är det ju nyttigt att äta ändå :)

• CN83

Tack L maria. Har idag haft massa växtvärk om Jag det nu är det ( typ svag mensvärk??) och det känns jätte bra

• CN83

che71: tyvärr så har jag ingen aning iaf.,. Hoppas att du får svar.

• CN83

che71: vad tråkigt med såna besked och att dom aldrig kan vara eniga... Dessa läkare alltså. Varför skriva ut läkemedel om dom vet att det ej kommer funka??

• CN83

Då var vul avklarat och allt såg bra ut :). Liten hade ett hjärta som pickade på. Nytt vul om 2,5 vecka, skönt att slippa vänta länge mellan ggr ifall något skulle gå fel. Jag e ju fortfarande lite orolig att nått kommer gå fel men känns ju iaf bra att allt e bra än så länge:).

• CN83

Håller tummarna här med pimpinellan :). Ibland behöver man lite paus för att kunna ta nya tag.
    Hur går det för er andra? För mej börjar hjärnspökena smyga sig på igen... Jag bara hoppas att allt ser bra ut på nästa vul också. Usch usch man är fasiken inte glad länge över 1a besked. Tur att man fick nytt vul så fort iaf.

• CN83

Pimpinellan: men usch vilket krångel. Varför krånglar dom för??! Hel tokigt.

• CN83

Men Gud vad intressant :). Va detta artiklar från idag? Vi har också alltid lyckats på första eller andra försöket och detta är 4e graviditeten på 1år. Vi hade nog blivit gravida tidigare om vi inte haft ett uppehåll på 3 månader pga röda hund vaccin. Detta låter som att det skulle passa in på oss.
    Vilaa: Man tycker ju att ivf borde vara ett super alternativ för dessa personerna. Undra hur man vet att man är en av dom?? Kan man testa detta då isf? Borde la ta flera år isf innan vi får tillgång till det här i Sverige isf.

• CN83

Pimpinellan: nu blev jag nog lite förvirrad, blev det lyckat igår eller inte?? Förstod nog inte riktigt, men vet inget om ivf överhuvudtaget faktiskt.

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?