4 missfall.. Finns det hopp?
å herre guuud vad det händer grejjor här.. (min dator suger, därför är jag inne så sällan)
Vilaa.. har inga ord, jag sörjer med dig... FAN! så jäklar orättvist.. tänk om ALLA kvinnor fick 1 missfall var i livet, då kunde det jämna ut sig lite för oss i den här tråden... (knäppt tänkt)
Najje.. Å tvilling-hjärtan.. DET är ju drömmen nu efter denna resa.. att få två.. till priset av en.. fast vi har ju betalat ett högt pris, så det vore då inte för mycket begärt att få in en hel drös ungar imagen.. HOPPAS HOPPAS det går hela vägen nu, vi behöver solskeeeeeeen!
Ninnin82.. Jag håller dig sällskap i bitter/sorg/träsket.. jävla HORMONJÄVLAR- progesteronet tar dööööd på ,mig och mitt liv.. jag reagerar så jäkla starkt på vaggisarna. Är som en HORMONKOSSA.. vill flytta från maken (ska tillägga att jag är nygift) .... URK!
Jag är oförbätterlig! Jag har sjunkit in i ett djupt narkomani - testnarkomani.. helt besatt.. jag lovade ju att inte testa förrens typ på torsdag.. men jag har redan testat i flera dagar... jag har ingen som helst impulskontroll.. tänker att "i morgon ska jag inte testa".. eller hur! Men jag orkar inte bry mig, orkar inte den "kampen" att bråka med mig själv..
Men det jäkliga är ju att jag INTE är gravid.. jag har i o f s BIM på fredag/lördag, men jag är säker! ingen spänning i brösten eller molvärk eller så.. ... även om jag fått det tidigare när jag tar proggisarna.. men då är det proggisarnas fel..
Ärligt, jag vet inte hur länge jag orkar hålla på! idag var jag sjukt nära att bara ta ett beslut om att acceptera min situation. Men jag gråter.. jag vill så gärna få ett syskon till min dotter, som för övrigt blir 10 på lördag.
Gnäll och klag.. tack för att ni finns, va fan hade jag gjort utan er?!
kram