• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • Månblomma

Hoppet är det sista som lämnar en säger de ju så fortsätt hoppas på ett positivt test Miss Smilla! Ska kika in här i morgon fm och jag hoppas du fått ditt tjocka streck då

• Fröken Smilla

Ja hoppet finns ju verkligen nu!!

Jag diskuterade med en annan tjej i en annan tråd just det här med spökstreck. Är det verkligen så att de finns eller kan det ha varit så att testpersonen fått tidigt missfall och därför tror att hon aldrig varit gravid? För det känns konstigt att det visar alls. Testet i torsdags visade absolut ingenting.

• Liten Léonie

Här kommer den senaste.. Ser inte något alls där faktiskt... och sen en annan version av den första bilden där jag ändrade ännu mer på skärpan. Jag tycker att den undre bilden (samma som den jag postade innan) har ett svagt streck i vänster kant...

Ähhh det gör väl inget att du postade lite bilder, förstår att du analyserar :)

• Liten Léonie

Glömde bifoga.. Haha här kommer dom:

1. den andra bilden du gav mig

Bild nummer 2: Det var den första som jag justerade lite till.

• Fröken Smilla

(tror du missade bilderna hihi!)

Ja min mobilkamera är inte bra på att snappa upp detaljer Jag ska lägga mig tidigt och håller nu på att dricka en massa vatten (måste ha ätit nåt salt!), så jag hoppas jag vaknar tidigt och får testa igen då. Men ingen mens på BIM iaf!

• Fröken Smilla

Har förresten officiell testdag på måndag, då är det 14 dagar sedan ev befruktning.

• Liten Léonie

Nu kom väl bilderna med?
    Håller alla tummar att det blir ett starkare plus, du kan väl visa?

Sov gott! 

• Fröken Smilla

Jo du la in dem medan jag skrev det inlägget det roliga är att på originalbilderna tycker jag det är tydligare på bild 2. Men så har jag glott mig sönder och samman på dessa bilder

Tack för att du engagerade dig!

Ja jag hoppas hoppas på ett tydligare plus imorgon. Får jag utslag så visar jag självklart!

• Fröken Smilla

Det blev tyvärr inget plus alls denna gången

• gullanborg

En fråga hur går man till väga som singel och vill ha donator???? Känns som detta kommer vara auktuellt för mig om 2 år då jag tar min examen... Hur lång tid tar kan man räkna med att det tar med allt innan man får göra inseminationen??? 

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!