Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hejsan tjejer. Hoppas ni haft en bra helg. Ser att ni varit flitiga i tråden =) Själv har jag spenderat lörd- sönd i Malmö på en super lyxigt och mysigt hotell =)

Imorgon är det dax för vul. Varje gång jag tänker på det klappar mitt hjärta lite extra och jag blir helt nervös. Så nu hoppas jag för gudsskull att allt ser bra ut!! Så kl 10.45 kan ni gissa hur nervös jag kommer va.

• anderska

Ja nu börjar det närma sig med storsteg inför vul imorgon. Jag har en fråga ni andra kanske kan svara på. När man gör vul, kollar läkaren först själv och utan ljud. så han ser att allt är bra. eller får man se med en gång. För tänkt om de skulle va något fel då vill jag inte se.

• anderska
    Luella skrev 2011-06-20 17:58:42 följande:
    Anderska, hoppas att det gick bra idag!

Strössel, hi hi, här är det precis tvärtom. Jag packar allt i som finns i min och och våran dotters garderob och sen kommer min man med en prydlig liten hög med skjortor, byxor, strumpor och underkläder .

ska göra vul imorgon, inte idag :p

vickan: Kan man inte höra hjärtat i v. 8+6?

• anderska

nä då behöver jag inte tänka på att det inte kommer finns nå ljud och vara orolig över de allefall. Jag förstår inte varför man ska behöva vara så orolig. Ena sekunden tror jag allt kommer vara bra på vul imorgon, har ju inte blödit eller haft extrema smärtor eller något sådant. sen den andra sekunden finns de dom som inte känns något konstig men det har ändå inte varit bra på vul. Tror inte de blir så många timmars sömn för min del :/

• anderska

Tack alla för era svar. Jag önska dock de kunde lugna ner mig lit :p Men jag får försöka intala mig själv att allt kommer se så bra ut =) Tycker mina gravid symptomer har försvunnit en del, mår inte så illa längre, inte så trött mer kanske därför man e lite orolig. Där imot har jag fått himla ont bak i svanken som strålar ut på sidorna, har ingen aning om va de kan va. Först trodde jag de va nå ischias men jag vet inte.

• anderska
    Kelsson1 skrev 2011-06-20 19:04:03 följande:
    anderska: Mina symptom avtog när jag slutade med crinone men allt har varit bra på VUL o KUB så det behöver inte betyda något! Andas djupt så ska du se att allt går bra!
    Det är tur ni finns så man har någon att fråga och prata med som förstår. Jag ska verkligen försöka lugna ner mig och andas djupt =D
  • anderska
    Vickan I skrev 2011-06-20 19:40:38 följande:
    Märks man är gravid och lite känslig för sonen kaskadkräktes precis ner hela soffan och sig själv och jag höll på att göra samma sak när jag skulle röja. Så kul med dagis och alla baciller som går runt. Men verkade göra susen för 10 min senare bad han om middagen som han inte ville ha tidigare innan vi visste han var dålig. Hur är det möjligt haha.
    han behövde nog bara rensa magen lite :p
  • anderska

Snart är det bara 12 timmar kvar.. det pirrar i magen!!

• anderska

Nu åker vi till Malmö. Håll en liten extra tummer för oss. Är spyfärdig så nervös jag är. Kram på er.

• anderska

Nu har vi sett ett litet hjärta slå =) Känns underbart!!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011