Vickan I skrev 2011-06-07 22:49:09 följande:
Ville också ha en donkey, men sonen är för stor för den. Jag hoppas på att slippa syskonvagn istället, men tror nog det kommer behövas en en kort tid ändå då han kommer vilja åka med tror jag. Har beställt ståbräda men...Såg en donkey förra veckan, måste varit importerad. Jättefin.
Har du testat att sätta honom i en Donkey, hur tight är det? Enligt säljaren på Barnbutiken fick hennes treåring plats i den men hon säljer ju vagnen och kanske inte den mest tillförlitliga källan
.
Nummer två kommer i november och det är anledningen till syskonvagnen. Jag tror inte att jag orkar med att köra vagnen med bebisen på oplogade gator och samtidigt försöka få med mig min dotter. Hon går aldrig åt det håll vi ska åt tyvärr och ståbräda har vi testat men den hoppar hon bara av. Så är jag osäker på hur ståbärdan funkar i vinterlandskap. Vi bor iofs i Sthlm innerstad men jag ryser fortfarande är jag tänker på förra vintern. Usch.
Om vi lyckas få tag i Donkeyn använder vi nog den bara i vinter och sen säljer till sommaren när den fortfarande är i ok skick och hoppas på att få ett bra pris.