• Luella

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vad härligt att du när nöjd med Ergon Sunseed!

Knytet: Beco har två varianter, butterfly och gemini. Jag har butterfly för jag tycker det är lättare att få upp på ryggen utan hjälp med den.

• Luella

Sunseed: Vad fint att det funkar med amningen. Jag är också en av dom som inte får ut något med en pump. Jag trodde att min dotter höll på att svälta ihjäl när jag såg dropparna som kom ut i botten på flaskan . Jag trodde att det bara fanns så mycket.

• Luella
    Knytet skrev 2013-09-15 08:28:03 följande:
    Tjejer, Ludvig ska få syskon , jag är gravid !!!! Första behandlingen, helt otroligt. Vi e så glada. Kändes verkligen som vi hittat det rätta konceptet för oss. Visste exakt vilken mängd läkemedel, körde kortison som sist o bad om assisted hatching. Nu är det bara att hålla tummarna att det blir en bra graviditet som håller hela vägen. Hmm undra om det är en eller två som satt sig....

Hur mår ni ? Hur går det med allt ?

Ludvig jagar jag hela dagarna nu. Han ställer sig överallt o ramlar överallt. Åtta månader igår .

Kram på er !!
    Hurra Knytet! Vilken fantastisk nyhet . Jättestort grattis till er alla tre!

Kram
  • Luella

7879: Vad synd att jag har jobblunch just den dagen, det hade varit uppfriskande med en bebislunch istället.

• Luella

Knytet: vilket otroligt tråkigt bemötande du fick! Men gjorde dom VUL på magen? Jag är inte proffs på något sätt men enligt Karolina på St Göran som jag hade (som är otroligt duktig) så är det svårt att mäta helt exakt när embryot är så litet som det är i början. Och har dom dessutom gjort utanpå magen kan han faktiskt ha mätt fel. Kan du boka priavt UL någonstans där dom har lite bättre läkare och modernare utrustning?
    Kram

• Luella

Så otroligt ledsamt Knytet. Sånt ska bara inte hända .

Många många kramar, tänker på er

• Luella
    MissCat skrev 2013-12-22 13:58:56 följande:
    Ludwig är lite sen tror jag med språket. Han kan säga mamma, pappa, hej, ka ( han försöker säga tosca som en av våra katter heter ) sen försöker han nog men får inte riktigt till det. Han förstår däremot väldigt mycket. Jag tror stenhårt på att han inte har tid med språk nu, han är överallt, högt och lågt bvc tyckte han var duktig med att förstå hur saker fungerar och ja han undrrsöker allt! Det är roligare att mecka med hjulen på bilar och gåvagn och stänga samt öppna lock. Han pillar och grejar, så jag tror han föredrar det. Ja jag är bara glad för precis som Kelsson säger så kommer han säkert tjata hål i huvudet på en sen
    Det verkar helt normalt. Min son fyllde 2 år i oktober och kan säga ca 15-20 ord nu. När han var ett år sa han inte ett smack förutom möjligtvis mamma. Vi går hos en logoped som säger att han ligger på normalkurvan men kanske i det lägre spannet. Vi har fått lite bra tips som jag gärna delar med mig av. Jag ska bara orka sätta mig och skriva ihop mina anteckningar från träffarna jag har varit på under höst/vinter.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011