Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Vad härligt att du när nöjd med Ergon Sunseed!
Knytet: Beco har två varianter, butterfly och gemini. Jag har butterfly för jag tycker det är lättare att få upp på ryggen utan hjälp med den.
Vad härligt att du när nöjd med Ergon Sunseed!
Knytet: Beco har två varianter, butterfly och gemini. Jag har butterfly för jag tycker det är lättare att få upp på ryggen utan hjälp med den.
Sunseed: Vad fint att det funkar med amningen. Jag är också en av dom som inte får ut något med en pump. Jag trodde att min dotter höll på att svälta ihjäl när jag såg dropparna som kom ut i botten på flaskan . Jag trodde att det bara fanns så mycket.
Vad härligt med ett litet harmoniskt ansikte Sunseed!
7879: Vad synd att jag har jobblunch just den dagen, det hade varit uppfriskande med en bebislunch istället.
Hoppas att det gick bra!
Knytet: vilket otroligt tråkigt bemötande du fick! Men gjorde dom VUL på magen? Jag är inte proffs på något sätt men enligt Karolina på St Göran som jag hade (som är otroligt duktig) så är det svårt att mäta helt exakt när embryot är så litet som det är i början. Och har dom dessutom gjort utanpå magen kan han faktiskt ha mätt fel. Kan du boka priavt UL någonstans där dom har lite bättre läkare och modernare utrustning?
Kram
Ibland är det bra att googla. Bra saker du hittade Sundeed!
Lycka till imorgon Knytet!
Vad härligt Knytet! Hoppas att du får en riktigt härlig helg nu!
Så otroligt ledsamt Knytet. Sånt ska bara inte hända .
Många många kramar, tänker på er