Vad underbart Kelsson, Grattis!
Anderska, jag är lite osäker på när bebismagen kom eftersom jag mådde så illa i början vilket gjorde att jag vräkte i mig och gick upp i vikt av den anledningen.
Viksan, hoppas att du lyckas bli sjukskriven. Det måste vara jättejobbigt för dig.
Speck, låter som en härlig dag förutom armbågarna. Jag har inte märkt något sånt men däremot är det få som reser sig på bussar och t-bana. Jag tror att det är turisterna som slåss och stockholmarna som sitter och tar upp alla säten. Men nu när vi skulle hem från Mallis måste jag säga att jag blev förvånad över hur folk beter sig. Vårt flyg lämnade Palma 12 på natten, min dotter som är 2 år var så trött så hon grät. Min man bar allt handbagage och jag bar på henne. Det är ingen som visar hänsyn och låter mig gå före, tvärtom så tränger sig gubbar och tanter i 60-årsåldern före oss med armbågarna utfällda. Vad är det för människor? Kan tillägga att jag ser väldigt gravid ut nu, ingen kan missa det.
Tack för tipset om toan
Jis, ta det lite lugnt och oroa dig inte för att du måste kommentera allt som skrivits.
Vi hittade en liten växasäng idag som vi ska försöka hämta imorgon. För mig är det en stor grej för nu ska hon flytta ca 2 meter från min sida av sägen från att ha legat brevid mig exakt varje natt sedan hon föddes. Hur ska det gå?!