Kelsson: Ha sex när ni känner att det känns bra, men jag vill bara säga att det blir inte lättare sen när magen blir större
Men som sagt, det ska kännas bra, är man orolig så förstör de ju halva nöjet.
Maken frågade om vi skulle på IKEA idag, men då har han satt upp taklister i datarummet och sen varit till sopstation med massa grejjer så jag kände att jag ville låta honom vila, jag är själv trött idag. Vi kanske åker imorrn. Jag ska sätta mig och kolla lite via IKEAs hemsida vad vi vill ha o beräkna på ett ungefär vad det kommer gå på.
Strössel: Skönt att du bestämt dig, bara man bestämt sig så är liksom halva slaget vunnet, haha! Då kan man äntligen sluta tänka på det liksom, för man har redan betalat handpenning o vagnen är beställd. Då är det bara väntan kvar! Jag är glad att jag beställde så tidigt som jag gjorde då det var upp till vad sa vi nu att det var, 13 v lev tid? Och det har gått massor av veckor hittills och än inte hört nåt om vagnen. Nu är det ju massa veckor kvar också så det är ju ingen stress, men jag vill ha allt hemma i god tid innan så man inte behöver flänga runt i sista minuten sen.