Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Ja fast jag flyger i morgon bitti.... :/ Så lite sent påtänkt från min sida. Får dra in magen och låtsas att bara vara lite allmänt tjock... hehe

Ankaja: Glömde säga grattis till dig med juh! Så GRATTIS! =)  

• Aurora1979

tredje maj: Tack, det gick fint med flygningen åt båda hållen, ingen sa något. :D

Ja, således är jag alltså hemma igen.... bara för att upptäcka att "hemma" har bytt adress och kommun. Knasigt! Skönt att hoppa av ett flyg och åka till sitt nya hem och inse att det mesta är färdigflyttat redan. Svärfamiljen och maken har jobbat hårt idag. Lite småskit kvar som det alltid är och så städningen då. :/

Nu kallar sängen på mig, eller ja resårmadrasserna på golvet haha...   

• Aurora1979

Jag är född i 08-området, men har även bott i Gävle, Skara och Alingsås och nu i en pytteliten håla i Lerum. Har aldrig längtat tillbaks till Sthlm för att bo, men åker mer än gärna dit på besök. Nu kommer jag bo ca. 3,5 mil från Göteborg vilket känns lagom. :D

Bjurre: Wow, trillingar, ska bli jättespännande att följa dig! Välkommen! 

• Aurora1979

Rapporterar bara att flyttandet går bra... om än väldigt långsamt. Allt ska krångla känns det som, man behöver alltid ngt som är i den andra lägenheten... men men vi är en dag före i flyttschemat så jag klagar inte! :P

Hoppas ni andra har det bra där ni  befinner er!  

• Aurora1979

Kelsson och Anderska: Tack men det går förvånansvärt bra och vi har fått mycket hjälp denna flytten. Man kanske ska vara gravid oftare när man flyttar!  ;) Själva packandet var värre än det är nu med städet?!

• Aurora1979

Kelsson: Ja svärmor, maken och exet har hjälpt mig att städa. Idag ska jag skura gallret från ugnen mest tror jag haha... ;)  Mitt gryn i magenn har varit ovanligt lugn senaste dagarna så höll på bli lite orolig men nu känner jag oxå att den bökar omkring, skönt! ;)

Hoppas alla har det hyffsat, har inte riktigt tid att läsa igenom allt ordentligt.

• Aurora1979

NU är vi äntligen färdiga med flyttstädet *dansar runt i röran i nya lägenheten, i sinnet, kroppen är för trött* ;) Orkar inte röra ett finger till idag, som det känns nu iaf. Får planera i huvudet var jag vill ha sakerna i stället.

Kelsson: haha, vilken tur att det inte var antal tecken/vecka som gäller för då hade jag åkt ut fort. :P

• Aurora1979

Kelsson: Lägger mig ner lite då och då... men ska erkänna att jag är HELT SLUT! Vaknade dessutom kl 6 i morse och kunde inte somna om.... så förhoppningsvis kan jag sova lite mer avslappnat i natt.

• Aurora1979

Speck - vecka 37 (36+6) BF 20/8
    Strössel- vecka 29 (28+0) BF 21/10
    Vickan I - vecka 28 (27+2) BF 25/10
    Aurora79 - vecka 25 (24+3) BF 14/11 2011
    Lillstintis - vecka 22 (21+5)   
    Kelsson  - vecka 22 (21+0) BF 8/12
    Tredjemaj - vecka 15 (15+5) BF 21/1 2012
    cattm - vecka 9 (8+5) BF 5/3 2012

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011