• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Sunseed
    Knytet skrev 2013-09-15 08:28:03 följande:
    Tjejer, Ludvig ska få syskon , jag är gravid !!!! Första behandlingen, helt otroligt. Vi e så glada. Kändes verkligen som vi hittat det rätta konceptet för oss. Visste exakt vilken mängd läkemedel, körde kortison som sist o bad om assisted hatching. Nu är det bara att hålla tummarna att det blir en bra graviditet som håller hela vägen. Hmm undra om det är en eller två som satt sig....

Hur mår ni ? Hur går det med allt ?

Ludvig jagar jag hela dagarna nu. Han ställer sig överallt o ramlar överallt. Åtta månader igår .

Kram på er !!
    Hurra vilken fantastisk gåva! Underbart! Ett stort, stort Grattis! 
  • MissCat

Åh grattis knytet!!! Vilken lycka för er. Klart att det ska gå hela vägen. Då har du att göra med Ludvig under väntans tider åh vad glad jag är för din skull ?. Ludwig är det full fart på härhemma med. Han springer i sin gåstol, ålart fort fram och atäller sig upp mot allt nu. Han är busig och vill röra allt. Han har klurat ut att man kan öppna nedersta ugnsluckan ochbkan dra ut plåtar. Det är ändå ok men så ålar han fort fram till lampkontakterna och ska dra ut dem! Ingen ro hemma nu men man smälter ju så fort de gör dumheter när de ger ifrån sig världens leende då de känner sig duktiga att ha upptäckt något nytt.

• MissCat

Knytet: Låt oss få veta hur det går för dig under din graviditet när du hinner skriva såklart vill så gärna följa dig

• Knytet

Tack söta ni jag uppdaterar efter hand.

MissCat, haha känner igen det där med kontakter. Ludvig stoppar oxå allt han kommer över i munnen så man får passa konstant. Blomblad o torkade löv osv. Dkm e så söta.

Kram på er !!!

• Gloxi

Knytet, stort grattis! Vad underbart. BF i maj då, eller? Jag fick nyligen höra att man är som mest fertil året efter en förlossning. Hade ingen aning om det... När har ni vul?

• Knytet

Gloxi, tack, jag har också hört det, som att kroppen liksom är inställd på graviditet redan. Dom var skickliga i Danmark. Jisses vad snabbt allt gick, inte särskilt personligt, men snabbt o effektivt. Det var så snabbt upp i stolen vid ÄP att jag inte hann ta mina panodil hehe. Vi hade tid kvart i nio, kom lite tidigare o allt var klart på fem min, sjukt. Har inte hunnit boka in VUL än men det blir väl om ca 3 veckor. Spännande

• Knytet

PS det enda som stör lite är att jag helt plötsligt under andra ruvveckan blev överstimulerad. Antagligen när det satte sig. Jag ljuger inte om jag säger att min mage är lika stor som i minst femte månaden. Hoppas det inte blir värre så man måste tappas på vätska o grejer....

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011