• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Luella

7879: Vad synd att jag har jobblunch just den dagen, det hade varit uppfriskande med en bebislunch istället.

• 7879

Kel, ja men det kan bli svårt med barnen... Blev lunch med mig själv och Isabelle, hon hejar och charmar alla så glatt!

• MissCat

Knytet: Hur mår du? Hur känns det att vara gravid igen? Hur går det med lilla Ludvig? Jag

önskar dig lycka till på torsdag!

• Knytet

MissCat, jag har slungats bakåt i tiden. Plötsligt sitter man med all oro som man har i början. Trodde jag skulle vara lugnare denna gången men nädå. Tur man har historiken i tråden från förra graviditeten. Men lite dumt att jämföra eftersom det ju kan va olika varje gång. Har lite svagt svagt beiga flytningar sen några dar tillbaka som jag nojjar lite över. Jaja på torsdag vet vi mer, må tiden gå snabbt . Ludvig mår bra, han har lärt sig hur man tar sig ner från stående nu så det blir inte lika mycket smällar längre, haha. Han e så söt. Hur går det med din Ludwig ? Kram

• MissCat

Knytet: Jag förstår din oro, vi har ju alla varit där. Säkert så betyder dina flytningar inget utan kan vara vagiatorerna. Exakt så hade jag med.

Ludwig sätter sig ner också från stående nu sedan ett par dagar. Han ställer sig duktigt upp nu mot allt. Han älskar att ställa sig på sin gåstol för då vill han att vi ska köra omkring med han ser supergulligt ut. Han har just nu fått sin första öroninflammation så det är synd om han och värre är det när han ska få sin medicin.

• 7879

Knytet, ja visst är det konstigt att oron inte försvinner! Hoppas flytningarna bara är från vag. Visst är det härligt vad de små utvecklas nu! Min tjej har kommit på hur man går med gåvagn, ser så roligt ut!

• Knytet

MissCat, 7879, hoppas ni har rätt . Helst vill man ju att det ska va vitt som snö, hade känts lite lugnare.

Kul o höra om era små troll. Det verkar som dom ligger ganska så lika i utvecklingen. Gåvagn e ju inte dumt, en sån ska vi skaffa. Uppdaterar er på torsdag efter VUL. Imorgon är det BVC, ska bli kul o se hur mkt han mäter o väger nu. Kram på er !!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011