• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Jis

Hej girlies! Kan säga att vara gravid i New York är sådär, ont i ljumskarna av allt gående å sen sjukt onda bröst på det (sov m sport bh i natt, skönt) å en enorm trötthet. Uh! Börjar så smått längta hem till mitt hem, mitt sthlm, min säng å normal mat...:) Hur mår ni andra?

• skatten12

Jag mår bra :) illa mående o dödstrött men annars fint !:)
    När skall du hem från USA?
    Förstår om dy längtar nu då :)

Kelsson Men dy går la in i v 7 denna veckan?? Då ser dem säkert ett litet hjärta :) jah hade ringt iaf, o min dr hade aldrig näkat mig ett besök, men det är ju från dr till dr !! Hoppas allt är bra!!! Mår du nu?

• Kelsson1

dealiy: Fortfarande orolig, men inga fler rosa flytningar. Trött är jag också för jag sov så lite inatt... Brösten är ömma igen så tror att jag väntar till slutet av veckan o tar nytt gravtest om det inte blir mer rosa flytningar.

• Dummle

Kelsson: Jag vet precis hur du känner. Ta de lugnt idag. Va med om liknande för ngn vecka sedan. Fast det kom brunt. Det gick över på ngn dag för att sedan komma tillbaka ngn vecka senare. Nu har det gått över igen. Jag blev riktigt orolig och va helt övertygad om att de va kört. Ta hand om dig! Kramiz

LGT: Skrev fel om bf. Enligt fl´s kalaneder är jag beräknad till den 25, så vi ligger väldigt nära varandra i tid Skrattande

• Viksan07

Kelsson: Jag såg i andra tråden också att du hade blödit inatt - stor kram till dig, hoppas att det bara var en liten engångsskvätt!! Håller tummarna för att det håller sig borta.

EGO: Jag är urusel på att vara inne här nu. Mår så himla illa, sover och kräks och jobbar typ....
    Var på VUL idag. Såg en söt liten räka med ett litet tickande hjärta! Såå skönt Läk sa att sannolikheten för lyckad graviditet är 95 %, låter trevligt

Hur mår ni andra gravidtjejer? Ser att jag inte är ensam i illamåendeklubben

• skatten12

Grattis ego :)
    Oj ?? Då sjunker missfalls risken kraftigt då? Hoppas på fint Vul för mej nästa vecka ! Oroad till tusen :( men vet att det kommer gå
    Bra :)

Kelsson : Okaj ! Du gör
    Som du vill :) jag hade testat och ringt iaf :) du ska se att de inte kommer tillbaka :) håller tummsen !

• Kelsson1

Viksan: Gratulerar dig även här! Är så glad för din skull!

Ego: Min egen oro har inte stillats. Har lite ont i magen o fick lite rosa på pappret igen. Hoppas att det inte är begynnande MF. Men åtminstone är det magonda inte tillräckligt starkt än så förhoppningsvis kommer jag längre den här gången.

• Jis

Dealiy, jag åker hem sent söndag em, landar måndagmorgon då blir det direkt till jobb..

• Sputnik II
    Kelsson1 skrev 2011-04-12 18:22:36 följande:
    Viksan: Gratulerar dig även här! Är så glad för din skull!

Ego: Min egen oro har inte stillats. Har lite ont i magen o fick lite rosa på pappret igen. Hoppas att det inte är begynnande MF. Men åtminstone är det magonda inte tillräckligt starkt än så förhoppningsvis kommer jag längre den här gången.
    Som jag hoppas att det går över och att det rosa inte betyder något. Kram kram!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011