Jag är jättenojjig denna gång med och kommer nog dröja innan jag vågar köpa saker. Dessutom har vi ju typ ALLT redan så det är lite tråkigt nästan haha, även om det kommer bli en härlig nostalgitripp att plocka fram alla saker igen. Sonen bytte igår faktiskt till "stor-kille-säng" som han säger så han har haft sin spjälsäng länge, men älskat den så inte sett ngn anledning att byta. Nästa kommer få ha samma, en vit BRIO cot two, som varit toppen. Kan verkligen rek en spjälsäng med en sida som man kan sänka ner. I början är bebisen liten och ligger högt upp, men när man sänker ner dem sedan och de börjar väga lite så är det skönt. Iaf om man har en kille som vi som vaknar flera ggr så det blir en del lyft upp och ner eller om man är lite kortare själv.
Jag skulle vilja ha en spjälsäng som sedan kan göras till en växasäng från danska Sebra till nästa, men den är så dyr, runt 10.000 kr! Gillar verkligen sakerna från Sebra och har nu inrett Alvins rum med deras "biltema" på kuddar och påslakan etc. Innan var hans rum inrett med saker från Mannerståls "tiny Zoo-serie", men det var lite bebis och han är ju stora två nu . Ah finns så himla mycket fint *drömmer*
Strössel - Känner igen det där med kläder med prislappar kvar. Har en hel del sådant också då man förköpte sig i vissa strl som de växte ur så himla fort. Ofta hade man ju också några favoriter man gillade och använde mer.