• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Livets goda ting

Strössel & Vickan: Lycka till på torsdag - det kommer att gå jättebra!!

Meede: Då är vi i samma vecka?? Jag gick in i v. 8 i söndags och beräknad bf är 26:e november
    Har första VUL den 20/4! Ska bli så spännande att se om det finns ngt därinne...

Kelsson: Då är du bara knappt 2v. efter

EGO: mår lite illa på mornarna men så fort jag äter så lugnar det ner sig. Mår sen lite halvilla fram till lunch men sen blir det bättre på eftermiddagen/kvällen och är som ni andra grymt trött. 

Vad gäller bebiskläder  etc. så kommer jag nog oxå vänta ganska länge..vill att alla test ska vara bra först.

• Livets goda ting
    Kelsson1 skrev 2011-04-11 20:34:21 följande:
    Ego: Kunde inte låta bli, har nu tagit CB med veckoindikator o svaret kom så fort o fiiiint 3+ veckor! Finns att se i galleriet Skrattande. För vad vore mitt galleri utan CB med veckoindikator?
    Underbart!! Det var precis det jag gjorde när vi kom hem från semestern !!
  • strössel

Sputnik: Jag är i v 13 går in i v 14 på fredag har BF den 20 oktober.

Livets goda ting: Tack ja det hoppas jag att det går bra för vickan och mig på torsdag !

Kelsson: Vad skönt med 3+ grattis till det Skrattande 

• Aurora1979

Glömde ju skriva att BF är beräknat till 15 november.
    Kommer antagligen att försöka vänta med att köpa kläder till i september eller så.... får planera in en tripp till Gekås i Ullared då. Svägerskan har säsongscamping inte så långt ifrån så kan passa på att göra det till en weekendtrip.

I morgon ska jag träffa läkaren på MVC och på onsdag BM.

• Livets goda ting
    Aurora1979 skrev 2011-04-11 21:47:21 följande:

Glömde ju skriva att BF är beräknat till 15 november.
    Kommer antagligen att försöka vänta med att köpa kläder till i september eller så.... får planera in en tripp till Gekås i Ullared då. Svägerskan har säsongscamping inte så långt ifrån så kan passa på att göra det till en weekendtrip.

I morgon ska jag träffa läkaren på MVC och på onsdag BM.

Härligt! lycka till i veckan
  • Kelsson1

Stort EGO: Vaknade för att gå på toa o får rosa på pappret! Torkade flera gånger o det kom hela tiden lite o vad värre är att brösten har slutat ömma helt plötsligt!!!! Är livrädd, vågar inte sova mer! Jag verkar inte kunna komma förbi v6, det är nog här det slutar IGEN!!!

• Jis

Men Kelsson, va??? Hur är det nu? Nått nytt blod? Hoppas det bara är kroppen som inte fattar! Ego: brösten gör ooooont, funderar på att sova i sport bh inatt.. Å dessutom har jag varit på toa tre ggr idag, i vanliga fall är jag nöjd om det bli tre ggr i veckan:) herregud, är detta min kropp?

• Vickan I
    Kelsson - Skrev ju i andra tråden men vill skicka stor kram här med till dig. Hur var resten av natten? Hoppas det avtog lika snabbt som det började. Mitt rosa/bruna, som visserligen var tidigare under ruvningen men ändå, höll i sig i två dgr och försvann sedan.
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Speck
    Kelsson1 skrev 2011-04-12 01:52:50 följande:
    Stort EGO: Vaknade för att gå på toa o får rosa på pappret! Torkade flera gånger o det kom hela tiden lite o vad värre är att brösten har slutat ömma helt plötsligt!!!! Är livrädd, vågar inte sova mer! Jag verkar inte kunna komma förbi v6, det är nog här det slutar IGEN!!!
    Men usch!! Hoppas att det slutade blöda på en gång och att det bara var falsklarm!!! Stor kram!!!
  • Speck
    skatten12 skrev 2011-04-11 19:56:05 följande:
    Vilken v är ni i?
    Jag är i v 22.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011