Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Var otroligt känslig igår, började ju nästan gråta efter samtal med BM bara Skrattande. Förhoppningsvis bättre idag. Jag skulle vilja ta lite promenader men maken vill att jag väntar till efter helgen. Han är så söt så jag låter honom bestämma för den här gången Skrattande o njuter av att bli uppassad...

• Kelsson1

EGO: Lite orolig, första dagen utan Crinone idag, hoppas hoppas att grav fortsätter normalt ändå...

• Kelsson1

strössel: Härligt att du har mycket att göra, tiden går fortare. Lite spännande med sista progesterondagen? Det går bra ska du se men åtminstone för mig är det lite pirrigt när jag idag har första dagen utan progesteron...

• Kelsson1

Just det glömde berätta att pratade med BM Östermalm o fick tid till 2/5 istället för 10/5 så nu känns det mycket bättre! Ska ta ut en semestardag den dagen o ta det lungt på förmiddagen, gå på UL före lunch, luncha med maken o därefter på inskrivning! Kan det bli bättre?

• Kelsson1

strössel: Hade nog varit lite mindre pirrigt om jag också haft crinone lite längre. Har oroat mig för jag har haft rätt ont i magen nu efter jobbet, men det kan ju vara gaserna också...

• Kelsson1

Aurora: Det är lite både ock det där med att sluta med crinone. Det har varit en trygghet samtidigt som det är kladdigt så blandade känslor här. Lite orolig att det ska vara negativt men hoppas på det bästa!

Jis: Jag får ta ledigt utan betalning Rynkar på näsan för läkarbesöken. Och ännu en gång bevisar jag att jag inte är som alla andra, är inte så känslig mot lukter som mot ljud! Vissa ljud kan få mig att må väldigt illa o får kämpa hårt för att inte spy! Som maken när han rengjorde avlopp... Var tvungen att be honom lägga av med det omgående!

Ego: Var iväg o köpte lite större tröjor nu när mina är för tajta. Var mysigt att äta ute med maken o ha honom som smakråd!

• Kelsson1

Så hur mår vi gravida idag?
    Själv har jag haft ont i magen mot höger äggstock till sen igår kväll o nojjar som bäst över det!
    Är lite orolig för klädköpen igår var lite traumatiska. Är rädd för att få MF bara för att jag köpt större kläder, att det skulle vara dåligt omen på något sätt. Vet att det är helt sjukt att tänka så men är bara så rädd!

• Kelsson1

strössel: Tack, blev lite lugnare. Har inte ont konstant bara nu o då. Får försöka slappna av mer o tänka att allt går bra.

Jis: Var också nervös inför TD i fredags även om jag hade fått plus i över en vecka men det kommer att gå lika bra för dig som det gjorde för mig!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011