Viksan: Mja, massa mammafika vet jag väl inte.. jag är inte direkt en fika person.. nu låter jag väl trist, men jag går hellre ut på en barnvagnspromenad
Min foglossning började v 12 i främre fogen och sen i v 18 i bakre fogarna, så vi verkar ha ung. lika.
Hoppas det går bra och tas emot väl av chefen din, när du väl väljer att berätta!
Kelsson: Grattis till att ha kommit in i v 7! Jag tycker du verkar så pass orolig ändå över blödningarna att åk in för guds skull människa och be om ett VUL.. Jag tycker dte är så jobbigt att se dig våndas..*kram*
Kasa: Gulledig.. det är bara så svårt att vänja sig vid sin nya kroppshydda haha! Jag var o shoppa idag, behövde större trosor och tröjor som räckte över magen.. Och så kollar jag storlekarna på trosorna och tar fram ett par och tänker "jaa.. det blir väl den här stl jag behöver ha nu" och sen tittade jag på dom förskräckt och tänkte "Näääe de här måste va alldeles för stora!". Höll sedan upp dom framför mig liksom över höfterna och insåg att de inte skulle vara för stora..
Men vi får 1000kr i friskvårdsbidrag av jobbet så jag ska passa på att utnyttja det nu medans jag fortf jobbar och köpa ett årskort till simhallen och börja vattengympa 1-2ggr/v.. Måste bara testa bikinin först.. drar mig lite för det :P