Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej tjejer, ni har verkligen hunnit skiva massor. Jag lovar att jag läst minsta inlägg men istället för att kommentera så kör jag ett ego-inlägg
Tack för fika-stunden igår. Det var verkligen trevligt att få träffa er. Hoppas att vi kan göra om det snart igen men jag misstänker att det kanske blir när bebisarna dykt upp. Här är iaf länken till första hjälpen-kursen som min kompis gick: http://barnistan.se/7812.
Ja, igår var vi ju och gjorde ultraljud. Blodkärlen ligger kvar där de låg så det blir planerat snitt. Nu när det är bestämt så känns det inte så farligt (bara lite). Läkaren på UltraGyn sa att det inte bara är risk för att jag förlorar blod under förlossningen utan även bebisen och det avgjorde ju saken ganska snabbt. 27 oktober bär det av mot BB Stockholm för att plocka ut våran son.
Hoppas att ni får en trevlig helg!
Förresten, ang Bugbaboo Donkey så dyker det upp någon enstaka på Blocket så det kan vara värt att bevaka men jag skulle nog satsa på en ny och sälja sen. Våran Donkey står på matsalsbordet i kartonger och väntar på att få bli uppackad .