• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Vickan I
    Speck - ja nu känns det bättre helt klart  . Ja alltså vi använde olja i badvattnet till hudläkaren sade åt oss att vi inte skulle det. Trodde det var bra för hans torra hud, men tvärt om. Men ni får testa er fram, kanske fungerar bra för er lilla. Allla tycker ju så olika.

Jis - Blev tårögd jag med. Hoppas dena kvinna tog del av artikeln.

Kelsson - nej man är inte alltid snyggast . Grattis till ny vecka och till dig med Strössel!

Lulis - Ingen press! man skriver så mkt man orkar och vill och vi alla vet att det går upp och ner hur aktiv man är här . Stort grattis till huskontrakt .

anderska - jag nyser också en hel del men tror det mer beror på pollenallergin här med.          
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • carlan
    Vickan I skrev 2011-07-08 20:53:58 följande:
    Lulis - Ingen press! man skriver så mkt man orkar och vill och vi alla vet att det går upp och ner hur aktiv man är här . Stort grattis till huskontrakt .

Håller med. Jag som mår dåligt skriver inte så ofta men jag är inne och läser. Om jag får energi över brukar jag lägga den på min blogg som många av mina vänner och släkt följer. Men alltid skönt att man kan vända sig till er tjejer när man behöver en kram eller två. Sen ger ni en massa energi och bra ideér också med era inlägg :)
  • strössel

Vickan l: Vad skönt att få TUL lite tätare, din är på minus min på mittenkurvan och specks på plus men det kommer gå jättebra för oss alla tre. Vad är det för prover du ska ta framöver ?

Kelsson: Tack grattis till v 19.

Har varit i Ullared idag och shoppat till bebis, hittade så fina saker blev inga kläder utan bara grejor. Så nu är det bara säng och skötbord sen är vi helt färdiga.

Hur mycket pengar har ni lagt på bebis saker ? Vi har handlat för runt 20 000 kr inkl vagn.

• anderska

Godkväll tjejer.

Har precis sett filmen "waiting for forever". Igentligen ingen direkt bra film, man kunde tidigt i filmen räkna ut hur den skulle sluta. Men den ena skådespelaren var suveränt bra och han berörde verkligen mig. Tillslut gick den inte att hålla tillbaka tårarna. Beror nu detta på gravidhormonerna som verkligen kan driva med en eller var han en grym skådis?! Ja jag får nog kolla på filmen efter denna graviditet för att avgöra det hela :p Så rolig har min kväll varit. Imorgon är det dax för lite jobb, ska bli skönt efter en veckas ledighet. Tycker inte alls om att bara jobba 50% men vad gör man inte för ett fast jobb!

Godnatt alla och hoppas ni får en toppen helg =)   

• strössel
    Anderska: Jag nyser jättemycket så här mycket som jag nyser nu har jag aldrig nyst och det började redan i feb när jag fick ett plus varje dag sen feb har jag nyst jättejobbigt. Vad kan det bero på tror du ?
  • Kelsson1

strössel: Det var väldigt mycket grejer . Väldigt fina saker, förstår att du köpte de.

anderska: Men 50% kan ju vara bra nu när du är gravid så du inte tar ut dig för mycket

• Lillstint

Oj oj oj vad ni är aktiva! Det funkar tydligen inte att vara nerklippas några dagar om man ska lyckas hänga med här! Nu har jag läst i kapp, men är inte hemma så det bli inte såg jet tid framför datorn så här i semestertider. Härligt att höra att ni alla har det bra i alla fall. Själv har jag värsta foglossningarna. Inte kul alls, vissa dagar kan jag knappt röra mig. Går in i v. 20 imorgon och har nu varit på RUL. Allt var bra,men jag har moderkakan i fram ägg vilket säkert är bidragande till att jag inte känner bebisen direkt... Var så lycklig efteråt och hoppas nu kunna känna mig lugnare. Åtmisntone några veckor... Kram till er alla!

• Vickan I

Ahh mitt inlägg försvann....ja i korthet denna gång...

Strössel - Klart det kommer gå bra för oss alla . Läkaren rabblade en del, men minns nu bara sköldkörtelvärdet. Blodplättar och blodvärden ska också kollas men det är ju för sprutorna jag tar. Måste kika in i din blogg och se dina inköp.

Lillstintis - Härligt med bra RUL och v 20 imorgon. Jobbigt med foglossning, se till att vila och förebygga så mkt det går.  

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011