• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Jis: Men bodyn jag köpte kostade bara 30kr st så det kan du mycket väl köpa även innan RUL Flört. Jo efter allt slit o elände så trodde man inte att man skulle sitta här med svullen mage o illamående o vänta på att sommaren fort fort ska ta slut o att det snabbt ska bli december
    Jag försöker att inte nojja, visst får jag också svåra stunder men i det stora hela försöker jag lita på att allt är bra med bebis.

• Jis

Samma här, jag har bestämt mig att allt ser bra ut, men det är bara för att det är så nära nu så ökar nojjandet. Tyvärr.
    Åh, what a joy, idag har jag bestämt mig för att storstäda lghten, hur kan 70 kvadrat kännas som 700??

• strössel

Jis: Grattis till v 19 Skrattande

Är rastlös vet inte vad jag ska hitta på idag Flört igår rensade jag hyllorna i gå in garderoben så nu ligger tvättlapparna på plats 4000 tvättlappar, 20 kr paketet med 200 st i varje köpte på mig en hel del.

• Kelsson1

Jis: Jo, samma här från att inte nojjat alls till att få attacker av nojja så blir det mer ju närmare datumet kommer. Får se hur man överlever hela tisdag på jobbet...
    Jag måste också städa hela lägenheten, har bara 57,5kvm men känns som du säger som minst 500kvm.

Strössel: Du får gärna komma o städa hos mig

• Speck

Vecka 35 nu! Det är katten som rivit mig på magen... Jag tror för övrigt att bebisen är fixerad nu! I fredags upptäckte jag att det var mkt lättare att gå och jag hade inte längre så ont av foglossningen, och den har ju hållt på o fixera sig i två veckor nu, så jag tycker väl det var på tiden! :D
    Ska bli spännande att se på torsdag när jag ska till bm om jag har rätt i att den är fixerad. Men har inte magen sjunkit lite?

Det är varmt och jag är trött o känner mig lite ur fas..   Minns inte att kommentera på nåt, men jag hoppas ni haft en bra helg allesamman!  Jag o maken hade en jättebra helg iaf.
  • Vickan I

Söta kläder Jis .

ja men visst har magen sjunkit Speck, helt klart .  

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Dummle

Hej tjejer!
    Hoppas allt är bra med er här inne, jag är här inne och kikar varje dag. Det är så roligt att följa er genom era graviditeter.
    Jag har nu kommit halvvägs genom graviditeten, vecka 21 idag.

En fråga till er, ngn av er som kännt att det blivit väldigt blött därnere? Man får ju vattningare flytningar under grav,
    men på morgonen idag va det som jag kissat i trosorna. Fast sjävlklart va de ju inte kiss. Vad tror ni ?
    Kram Meede

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011