Inlägg från: vinterbebis12 |Visa alla inlägg
  • vinterbebis12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hello,

har börjat snickra på en packlista till BB-väskan, Inte klar men kanske kan ge någon tips.

Har jag missat något??

Journal från barnmorskemottagningen Körkort Graviddagboken + penna olja till massage tjocka strumpor/tofflor mjukisbyxor tröja/linnen trosor  morgonrock hårtork tandborste och tandkräm hårborste & hårsnoddar & hårnålar duschcreme, schampo, balsam Hudcreme, ansiktstvätt, smink amningsbehå, amningskupor, amningsnapp Godis, dextrosol, frukt kamera mobil+laddare Lypsyl Tidningar/bok Musik Bindor toalettpapper Vattenflaska Handduk
    Ipad Mat? Kontanter Dextrosol Kamera   Bebis (obs både stl 50 och 56) Babyfilt Babyskydd till bilen Blöjor Gosedjur Mössa Strumpor Vantar Pyjamaser Bodies Byxor overall

• vinterbebis12

oj, va konstigt det blev när jag klistrade in. Hoppas ni kan läsa. Har svårt att sova inatt. För mycket att tänka på tror jag....

Kul att höra från dig Silverklar! Vi har ju BF nästan samtidigt och jag hoppas också att min bebis väntar till v 37 +0 som är 1/1. Hoppas det går bra på nästa koll!

• vinterbebis12

tack för tips med fil och sax, ska läggas till packväskan.

Jis- åh va UNDERBART att han snart är här (jag kan bara tänka på Flavio som en kille ;) Tänker på er!

Kelsson. hoppas du får hjälp med klådan, sånt är jobbigt!

cattm - vi ska gå profylax online via babygruppen. se . Vet inte om det är bra men kändes som ett bra alternativ till en heldagskurs som jag gärna hade gått också. Bra att ditt Aurorasamtal gick bra!

Letar efter en fotograf som kan fota magen i Stockholm - några tips?

Nu ska jag krypa till kojs, väldigt trött idag.

Kram alla

• vinterbebis12

Läser ikapp lite här.

Jis- coolt att vi får följa dig!

Viksan - låter så mysigt att ha en liten som håller i fingret

Lindis - grattis till RUL! Härligt med födelsedag 7e ma eller däromkringj Solig

• vinterbebis12

grattils till Waldermar Jis! Hoppas ni mår bra. Stor kram

Najje - förstår dig och att du är ledsen. Djur kan vara en superbra tröst när man är ledsen. Svårt beslut men låter inte som att ni hade något val: Kram till dig med

Strössel - så tråkigt med din mans familj. Vissa är helt enkelt inte lika intresserade av bebisar som andra och det blir så tråkigt om det är nära familj. De kanske inte ville verka för på så hoppas att de visar mer intresser nästa gång.

• vinterbebis12

Medee - stort grattis! Har hon fått något namn?

Jis - hoppas du får fortsätta må bra och att även proverna visar bra. Mysigt det låter med W!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011