Inlägg från: anderska |Visa alla inlägg
  • anderska

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Någon som hade problem med maten i slutet av graviditeten?? Jag känner mig uppblåst och typ mätt alltid. Får inte i mig mycke mat då det liksom tar stopp och jag har inget sug heller. Någon som har tips hur man får i sig mat typ?? ell ska man vända sig till mvc om det är jobbigt??

• anderska

hej tjejer. Ursäkta min frånvaro men tycker de varit mycke nu sista veckorna innan julen. Ja imorgon är det den STORA dagen. Uppkörning står på chemat och jag är AP nervös, hoppas inte bebis är lika nervös :p och håller sig lign i magen!
    Igår började vi på föräldrastöd i grupp. Det var det bästa vi kunde gjort för oss två troro jag. När vi kom hem på kvällen pratade jag och sambon hur mycke som helst om allt som har med babis att göra. Det var så skönt att riktigt känna att han bryr sig =) Så nu hoppas jag det ska hålla isig!

ja och maten går fortfarande väldigt trögt. Försöker trycka i mig mycke fil, yohgurt ja flytande saker. går si så där. Men jag har ju lite överflöd bebis kan ta av så jag oroar mig inte allt för mycke än.

Kram på er all!

Jis: Armbandet var AP SNYGGT!!!!!!       

• anderska

Eileen: Härligt med ett julbarn =) Lycka till!!!!!{#emotions_dlg.flower}

• anderska

idag fick jag äntligen mitt körkort =D Me so happy!!!!

• anderska

Tack. Ja jag fira med att åka en sväng själv =) Nu kan jag till fullo koncentrera mig på bebis =)

• anderska

Jis: Bara en liten fundering. Du har inte tänkt sälja några mamma kläder???

• anderska

Jis: jag är nog mest intresserad av tröjor, leggins och strumpebyxor.

• anderska

Hej tjejer. God fortsättning på er alla!
    Har överlevt julen med en dunder förkylning och lagom till nyår åkte vi på magsjuka. Men nu börjar vi repa oss.
    var på mvc idag och bebis har fixerat sig =) Så nu känns det inte långt kvar. Super spännande! Hoppas det är bra med er alla och de bebisar som kommit till världen?!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011