Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Godkväll alla. Har tänkt mycke på kelsson idag. Undra om hennes lilla lös har tittat ut än, så spännande =)
Jis: krya på dig!!
Godkväll alla. Har tänkt mycke på kelsson idag. Undra om hennes lilla lös har tittat ut än, så spännande =)
Jis: krya på dig!!
Kasa: grattis till lillkillen =D Många killar i tråden nu =D
Stort grattis Kelsson =) Hoppas bltr och allt snart är stabilt. Underbart med en fflicka i tråden =) Stort grattis igen!!!!
Lite gnäll så här tidigt på morgonen. Har inte sovit mycke alla i natt. Haft "mensvärk" hela natten, kändes mycke jobbigt. tycker mest man vrider och vänder sig i sängen. Vaknade till ordentligt vid halv fem sen dess har inte lyckats somna om :/ Kommer nog bli en riktigt tröttisdag idag.
Bebis har jätte mycke hicka, måste va jobbigt att hicka så där länge!
Nu ska jag krypa ner under täcket, hoppas jag kan få sova någon timme till!
Eileen & Carlan: Stort lycka till, till er båda. Hoppas allt går super bra Kram. Underbart med så mycke bebisar i tråden =D
Jis: Härligt, skamm den som ger sig typ =D
Så fina bilder i din blogg. Önska min sambo var lika estetisk :p
Kelsson: Krya på dig!!!
Najje: Var rädd om dig och magen
Hej alla. Idag gick jag/vi in i vecka 34, 33-0 spännande. har mycke "mens" värk om nätterna och har fruktansvärt svårt att sova. Inat satt jag uppe och kolla musikhjälpen mellan tolv och tre :p
Idag har även jag och bebisen klarat förarprovet =) Var så himla nervös och bebis kände nog av de för den sparkade mer än vanligt. Men nu är det gjort, bara uppkörningkvar. Hoppas gravidhjärnan inte tar över :p
hoppas alla får en bra helg. Själv logger jag i influensa, hög feber och onte överallt
Var på UL i förmiddags och allt såg jätte bra ut. Fick se vår bebis öppna och stänga miunnen =) Det är en liten bebis den låg på -7% men de är ju inte så mycke. BM trodde h*n skulle väga runt 3400 när den kommer.
Nu blir det sängen igen. orkar inte mycke!
Hej alla. Någon som kan rekomendera en bra amnings bh?? Har provat på hm men tycker inte de har så bra stöd.
Och en sak till... Den där listan som man kunde gå efter när man packa BB väskan, var hittar jag den?
Kram på er!