Kel, helt rätt! Hoppas du mår bättre snart. Grattis till TUL, underbart att få se liten där inne.
Strössel, oj vad tufft för er... Håller tummarna för att det dyker upp en lösning, det är verkligen inte roligt att behöva vara orolig för ekonomin.
Vicksan, håller med dig... är också supertrött, men jag har hela 8 veckor kvar. Skulle bara vilja somna o vakna när det är dags..
. Sonen är dessutom hostig och vaknar på nätterna. Blir inte mycket sömn numera. Har du provat losec mot halsbrännan? Konstigt att järntabletterna inte fungerar, kanske bör det göra något annat då?? Kanske saknar du något som gör att järnet inte tas upp?
Jordgubbe, jag mådde och PEST i början, fattade inte hur jag skulle kunna ha det så.. Mår mycket bättre nu. Visst, jag mår lite illa, har lite halsbränna, sover kass o allt det där, men det är absolut inte som i början när varje dag var en riktig PINA. Hoppas det släpper för dig också!
Najje o Aurora, hejja er som mår så bra! Ni är sånna där super mammor som är skapta för att vara gravida. Det är bara att tacka o ta emot, allt gott är gott.
Carlan, vad skönt att allt var bra. Fick du svar på om moderkakan flyttat på sig? Det hade min, o jag får föda som vanligt.
Karmosin, jag jobbar också hemma.. skönt faktiskt, även om jag har det rätt stressigt nu. BLir lite lugnare i december sen. Sitter i skriver i morgonrock, hoppas det itne kommer några bud bara