Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis, han är tyvärr ett riktigt rötägg, separerade för 6 år sen. BLÄ!
Najje, tack för kramen! Om du känner att du kommer att oroa dig om du inte gör KUB tycker jag att du ska göra det. dock är det ju ingen säker "diagnos" man får, utan bara en risk siffra.
Vicksan, Det var samma här! Han gjorde allt för att sabba när vi separerade, ändå hade vi gått på samtal i 2 år utan att något blev det minsta bättre. Vi är så otroligt olika, och tyvärr saknar han nog en stor portion empati. Han tycker att allt är alla andras fel (oftast mitt), när det är han som har svårt att samarbeta. I det här läget har jag lagt åtskilliga tusen, och flera helger på att leta efter o köpa begangnad cross o skydd till Casper, o han tycker att han ska ha tillgång till dem nu o lämna tillbaka trasiga grejer. Han vill dessutom att vi ska köra ut sakerna till honom, (han bor 3 mil härifrån) eftersom han inte orkar komma o hämta. Gör vi inte det är vi dumma... Tja, det hela är så skruvat, men i hans värd är det vi som är elaka/svåra, och honom det är synd om. Vem lånar föresten ut en cross som kostar 10000 till någon som bara är elak emot en?? Han är bara rädd om sina egna saker, o skulle ALDRIG låna ut till oss om det var tvärt om. Att sen begära att vi ska sitta och leverera grejerna är bara för mycket. BLÄ!!!!